Η Ψηφιακή Στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, ανέδειξε τη στρατηγική, το πρόγραμμα και τις δράσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού τουρισμού κατά την εναρκτήρια ομιλία της στο συνέδριο GenAI Summit SE Europe (Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης – ΠΤΝ) στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Εργαζόμαστε στη βάση μίας πολιτικής που αξιοποιεί τις ευκαιρίες και απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις, τις νέες τάσεις στην ταξιδιωτική ζήτηση αλλά και τις εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία, για την επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων, επενδύουμε σε έργα που στοχεύουν στη δημιουργία υψηλότερης αξίας για τον ελληνικό τουρισμό

Παρουσιάζοντας αναλυτικά τις πρωτοβουλίες για τα νέα εργαλεία που δημιουργεί το υπουργείο Τουρισμού, αναφέρθηκε:

– Στην προώθηση του αγροτουρισμού και της γαστρονομίας με την ανάπτυξη ενός δικτύου διασύνδεσης αγροδιατροφής, γαστρονομίας και τουρισμού που θα λειτουργεί ως θεματικός εθνικός οργανισμός διαχείρισης προορισμού (DMO), για τη γαστρονομία και τον αγροτουρισμό.

– Ψηφιακές πλατφόρμες προβολής του ορεινού τουρισμού, του αγροτουρισμού, του θαλασσίου και του καταδυτικού τουρισμού.

– Εφαρμογή υποστήριξης για ταξιδιώτες ευεξίας και θα αναδεικνύει τις περιοχές και τα σχετικά σημεία ενδιαφέροντος.

– Ψηφιακός μετασχηματισμός του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με αντικείμενο την ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος πληροφόρησης για τους ταξιδιώτες και θα αποτελέσει τη μετεξέλιξη του υφιστάμενου visitgreece.gr.

– Ψηφιακή εφαρμογή “mAiGreece” για φορητές συσκευές, με στόχο να διασφαλιστεί ότι κάθε ταξιδιώτης, θα έχει μία όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη και ολοκληρωμένη εμπειρία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στην Ελλάδα.

Η υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι τα νέα αυτά εργαλεία προώθησης και προβολής, στοχεύουν στην περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας ως προορισμού παγκόσμιας απήχησης που διακρίνεται για την ποιότητα, την αυθεντικότητα και τις ξεχωριστές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Και κατέληξε:

Διανύουμε μια περίοδο σημαντικών μεταβολών στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό τοπίο, αλλά και περίοδο σημαντικών ευκαιριών για τον ελληνικό τουρισμό. Είναι καίριας σημασίας η προσαρμογή στα νέα δεδομένα της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης και βεβαίως η καινοτομία. Ο σχεδιασμός του υπουργείου Τουρισμού για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού, ανταποκρίνεται με συγκεκριμένη στόχευση στις προκλήσεις αυτής της νέας πραγματικότητας.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Επιτυχημένη πρεμιέρα για τον Παναθηναϊκό στο Europe Trophy Regional Stage

Ο Παναθηναϊκός έκλεισε με εξαιρετικό τρόπο την πρώτη μέρα...

Διαμαρτυρία του Παναθηναϊκού για την απαγόρευση εισόδου στους φιλάθλους

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε επίσημη...

Στρατηγική Δράση για τη Μετανάστευση: Οι Στόχοι του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

Ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νίκος Παναγιωτόπουλος, επισημαίνει ότι...

Η Παρί «δεινοπάθησε» στο «Astroballe»: Η Βιλερμπάν της έστειλε μήνυμα

Η πρωτοπόρος της Euroleague, Παρί, «δεινοπάθησε» στο «Astroballe» και...