Η FIFA δημοσίευσε μια έκθεση 33 σελίδων, αποκαλύπτοντας τα συναρπαστικά δεδομένα θέασης από το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ, το οποίο πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο. Πέντε δισεκατομμύρια φιλάθλους παρακολούθησαν τη διοργάνωση μέσω τηλεόρασης, ψηφιακών πλατφορμών, κοινωνικών δικτύων και της πλατφόρμας της FIFA. Εκ των οποίων, τα 2,9 δισεκατομμύρια παρακολούθησαν μέσω τηλεόρασης, 2,7 δισεκατομμύρια μέσω ψηφιακής ροής, 2,2 δισεκατομμύρια μέσω κοινωνικών δικτύων και 211 εκατομμύρια μέσω της πλατφόρμας της FIFA, σημειώνοντας εντυπωσιακούς αριθμούς. Η Ασία και η Ωκεανία ηγήθηκαν στην τηλεθέαση με 2,591 δισεκατομμύρια θεατές, ενώ στην Ευρώπη παρακολούθησαν συνολικά 522 εκατομμύρια, με τον τελικό μεταξύ Αργεντινής και Γαλλίας να ξεχωρίζει με 1,42 δισεκατομμύρια θεατές. Η παρακολούθηση μέσω κοινωνικών δικτύων και ψηφιακών πλατφορμών αυξήθηκε κατά 621% σε σχέση με το προηγούμενο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018, με εκατομμύρια θεατές να συμμετέχουν σε αυτήν την ψηφιακή εξέλιξη. Το κοινωνικό δίκτυο Χ ξεχώρισε με 23,4 εκατομμύρια δημοσιεύσεις, υπενθυμίζοντας την αυξημένη δραστηριότητα σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2022.