Ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, δηλώνει ότι επανασυστήνουν την Αττική ως μία από τις πιο δυναμικές τουριστικές αγορές της Ευρώπης. Με αφορμή τη δυναμική τουριστική καμπάνια που ξεκινάει σήμερα και διαρκεί μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, η Περιφέρεια Αττικής προωθεί τη χριστουγεννιάτικη Αθήνα στις βρετανική, γερμανική και σουηδική αγορά. Με διαφημιστικά σποτ στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο, καθώς και ειδικά διαμορφωμένα σημεία σε δημόσιους χώρους, η καμπάνια φιλοξενεί γιορτινές σκηνές που αναδεικνύουν τη μαγεία των Χριστουγέννων στην Αθήνα.
Ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς επισημαίνει ότι η κεντρική φιλοσοφία της καμπάνιας βασίζεται στο γεγονός ότι η Αθήνα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες της κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, με τις πλούσιες πολιτιστικές εκδηλώσεις και τις εορταστικές εκδηλώσεις να ζωντανεύουν την πόλη. Η καμπάνια απευθύνεται στα βόρεια της Ευρώπης, όπου η Ελλάδα αποτελεί δημοφιλές τουριστικό προορισμό, με τις αφίξεις των τουριστών να αυξάνονται συνεχώς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Σουηδία αποτελούν τις κορυφαίες τουριστικές αγορές για την Ελλάδα. Η καμπάνια αυτή αποτελεί μέρος των προσπαθειών για την αύξηση της επισκεψιμότητας της Αττικής και τη διατήρηση ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου.