Ανακοινώθηκαν Νέα Προϊόντα και Υπηρεσίες από την ΔΕΗ

Στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo στις 13 Δεκεμβρίου, ανακοινώθηκαν πέντε νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης. Ανάμεσά τους, η ΔΕΗ σχεδιάζει ένα νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα παρέχεται δωρεάν 24/7 από έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο για προσωπική σχέση και άμεση ανταπόκριση.Επιπλέον, η ΔΕΗ εισάγει έναν ψηφιακό λογαριασμό με QR κώδικα για εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση των χρεώσεων, καθώς και την υπηρεσία ElectricianPass για γρήγορη απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη.Τέλος, η ΔΕΗ προχωρά σε πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση The Happy Act, ενώ προσαρμόζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας για προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία, ενισχύοντας τη στρατηγική εστίαση στις ανάγκες των πελατών.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ελληνίδες Αθλήτριες Υποψήφιες για Βραβεία European Aquatics 2024

Δύο Ελληνίδες αθλήτριες περιλαμβάνονται στις υποψηφιότητες της European Aquatics...

Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης για την κοινωνική ευαισθησία

«Οι ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πριν την ψήφιση...

Ο Γκλεν Πάουελ στο νέο θρίλερ “Homewreckers”

Ένας από τους πιο διάσημους ηθοποιούς του Χόλυγουντ, ο...

Ανακοινώθηκαν 100 επενδυτικά σχέδια στην Π.Ε. Φλώρινας

Ανακοινώθηκαν εκατό επενδυτικά σχέδια, με συνολικό προϋπολογισμό περίπου 144...