Στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo στις 13 Δεκεμβρίου, ανακοινώθηκαν πέντε νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης. Ανάμεσά τους, η ΔΕΗ σχεδιάζει ένα νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα παρέχεται δωρεάν 24/7 από έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο για προσωπική σχέση και άμεση ανταπόκριση.Επιπλέον, η ΔΕΗ εισάγει έναν ψηφιακό λογαριασμό με QR κώδικα για εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση των χρεώσεων, καθώς και την υπηρεσία ElectricianPass για γρήγορη απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη.Τέλος, η ΔΕΗ προχωρά σε πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση The Happy Act, ενώ προσαρμόζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας για προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία, ενισχύοντας τη στρατηγική εστίαση στις ανάγκες των πελατών.