«Η τουριστική βιομηχανία αντιμετωπίζει πολλαπλές προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, από γεωπολιτικές αναταραχές και οικονομική ανασφάλεια έως τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης και της υγειονομικής κρίσης», επισημαίνει η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, στο 35ο Greek Economic Summit.
Αναφέροντας την παράλληλη εξέλιξη του τουρισμού, η κ. Κεφαλογιάννη επισημαίνει τη σημασία των δημογραφικών τάσεων, των νέων καταναλωτικών προτύπων και των ραγδαίων εξελίξεων στην ψηφιακή τεχνολογία.
Η υπουργός υπογραμμίζει την ανάγκη για μακροπρόθεσμη στρατηγική στον τουρισμό, σε συνδυασμό με τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την αντιμετώπιση των κρίσεων και την προσαρμογή στις αλλαγές.
Με στόχο τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του τουρισμού, προτείνεται η δημιουργία νέων προτύπων διαχείρισης προορισμών, η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και η χρηματοδότηση επενδύσεων σε υποδομές που υποστηρίζουν ειδικές μορφές τουρισμού.
Η κ. Κεφαλογιάννη επισημαίνει τη σημασία της ποιότητας, της βιωσιμότητας και της πολυθεματικότητας στην ανάπτυξη του τουρισμού, καθώς και τη συνεργασία με νέες τεχνολογίες για την εξατομίκευση των υπηρεσιών προς τους επισκέπτες.
Με γνώμονα την ανάπτυξη ενός ανθεκτικού και ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος, η υπουργός αναφέρει τη σημασία της ψηφιακής παρουσίας και της διαφήμισης σε διεθνές επίπεδο, ενώ εστιάζει στην ανάγκη για συνεχή και ισορροπημένη ανάπτυξη.
Η Υπουργός Τουρισμού αναφέρεται επίσης στη στρατηγική προσέγγιση της Generation Ζ και στη συνεργασία με το κοινωνικό δίκτυο Tik-Tok, ενώ αναδεικνύει τις προσπάθειες για την επέκταση της τουριστικής δραστηριότητας σε όλη τη διάρκεια του έτους.
Με το μάτι στο μέλλον, η κ. Κεφαλογιάννη υπογραμμίζει την ανάγκη για ολοκληρωμένες πρωτοβουλίες και την ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας και της ανάπτυξης.