Ο Στρατός Ξηράς στοχεύει στην προσέλκυση της νέας γενιάς, υιοθετώντας πρωτοποριακούς τρόπους επικοινωνίας για να ενισχύσει το ενδιαφέρον και τον αριθμό των σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές της χώρας.
Με την πρόσφατη αύξηση της μηνιαίας αποζημίωσης για τους σπουδαστές, ο στρατός προχωρά σε μια πιο δυναμική επικοινωνιακή καμπάνια που περιλαμβάνει και το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης TikTok. Από τις 3 Ιουλίου, το Γενικό Επιτελείο Στρατού έχει δημιουργήσει επίσημο λογαριασμό στο TikTok, συγκεντρώνοντας 8.229 ακόλουθους και 79.450 likes.
Η οπτικοακουστική παρουσίαση των δραστηριοτήτων του στρατού, όπως οι νυχτερινές βολές και οι πτώσεις με αλεξίπτωτο, έχει εντυπωσιάσει το κοινό με την υψηλή ποιότητα και αισθητική, θυμίζοντας κινηματογραφικές παραγωγές. Η στρατηγική αυτή στοχεύει στη μεγιστοποίηση της διάχυσης της πληροφορίας για το έργο των Ενόπλων Δυνάμεων, κάτι που ενισχύει τη σχέση τους με το κοινό.
Η παραγωγή του περιεχομένου για τα βίντεο του TikTok προϋποθέτει συνεργασία μεταξύ επαγγελματιών, όπως μοντέρ, καμεραμαν, φωτογράφοι και χειριστές drone, αποδεικνύοντας τη διακλαδικότητα αυτής της προσπάθειας.
Στόχος είναι η προσέλκυση νέων ανθρώπων και η προβολή του κοινωνικού έργου του Στρατού Ξηράς, καθώς και η ανάδειξη των ανθρώπων του, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του στρατού. Η είσοδος των Ενόπλων Δυνάμεων στην ψηφιακή εποχή είναι μια στρατηγική κίνηση για την εξωστρέφεια και τη μαζική προβολή των δράσεών τους.