Τριάντα οχτώ χρόνια πέρασαν από το όνειρο του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Σωτήρη Κούβελα, για τη δημιουργία του μετρό στην πόλη. Μετά από πολλές δυσκολίες και ανακατατάξεις, η κατασκευή του μετρό φτάνει επιτέλους στο τέλος της. Η πόλη της Θεσσαλονίκης, πλέον, δεν μόνο έχει μετρό, αλλά και ένα από τα πιο σύγχρονα και εντυπωσιακά στην Ευρώπη. Μετά από πολλές φάσεις και ανατροπές, η ολοκλήρωση του έργου φαίνεται να είναι πραγματικότητα.Από την πρώτη τοποθέτηση της ταμπέλας από τον Σωτήρη Κούβελα μέχρι την υλοποίηση της κοινοπραξίας “Θεσσαλονίκη Μετρό” και την ολοκλήρωση του έργου από την Intrakat, η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Από την ανακάλυψη πλήθους αρχαιοτήτων μέχρι τις οικονομικές δυσκολίες που παρουσίασε η ανάδοχος του έργου, η πορεία του μετρό Θεσσαλονίκης ήταν μια συνεχής πρόκληση.Παρά τις καθυστερήσεις και τις ανατροπές, η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης είναι πλέον γεγονός. Η τελετή εγκαινίων, που θα πραγματοποιηθεί από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αναμένεται να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τη μεταφορική υποδομή της πόλης. Με το μετρό να δίνεται για χρήση στο κοινό, η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται να υποδεχτεί ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μεταφοράς.
Ιστορία ενός έργου: Το μετρό Θεσσαλονίκης
Ημ. δημοσίευσης: