Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) εξέδωσε νέο κανονισμό που καθορίζει τις διαδικασίες σχετικά με την εξέταση παραπόνων χρηστών για ταχυδρομικές υπηρεσίες και την επίλυση διαφορών μεταξύ χρηστών και παρόχων ή ανάμεσα σε παρόχους.
Τα κυριότερα σημεία του κανονισμού περιλαμβάνουν την υποχρέωση των χρηστών να απευθύνονται πρώτα στους παρόχους για την επίλυση παραπόνων, την ενημέρωση των χρηστών από τους παρόχους σχετικά με τη διαχείριση των παραπόνων, καθώς και τον καθορισμό της διαδικασίας επίλυσης διαφορών μεταξύ χρηστών και παρόχων.
Επίσης, ο κανονισμός προβλέπει ότι σε περιπτώσεις μη επίλυσης παραπόνων από τους παρόχους, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται στην ΕΕΤΤ, η οποία μπορεί να αποζημιώσει τους χρήστες ανάλογα με την περίπτωση.
Ο κανονισμός αυτός αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025, μετά τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ.