Οι Αμερικανοί καταναλωτές έκαναν χρήση των κινητών τηλεφώνων, των φορητών και επιτραπέζιων υπολογιστών τους και άλλων συσκευών για να δαπανήσουν περίπου 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας Adobe Analytics.Η Black Friday ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών και σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων είναι έντονος, με κάθε επιχείρηση να προσπαθεί να προσελκύσει τους καταναλωτές που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές και εκπτώσεις για τις αγορές τους.