Η συζήτηση για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο διαρκεί εδώ και έναν χρόνο, με την αξιολόγησή του να προέρχεται από την αρμόδια επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, που αποτελείται από διακεκριμένους ακαδημαϊκούς καθηγητές, όπως τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, κατά την ομιλία του στην Βουλή.
Ο κ. Ταχιάος υπογράμμισε ότι δεν είναι αποδεκτό να χρησιμοποιούνται θεατρικές προσεγγίσεις και εκφράσεις ενός δράματος για να επηρεαστεί η κοινή γνώμη. Απέρριψε τις ακρότητες και τις αβάσιμες καταγγελίες, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιχειρούν να υπονομεύσουν τη Δημοκρατία. Επισήμανε ότι οι πρωτοβουλίες της κυβέρνησης θέτουν τέλος σε μια κατάσταση ανεκτέλεστου στον τομέα των δημόσιων έργων.
Αναφερόμενος στην ασφάλεια του μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Ταχιάος επεσήμανε την ανάγκη διαφύλαξης και προστασίας του. Επισήμανε πως το μετρό είναι ασφαλέστερο από άλλα σιδηροδρομικά μέσα, καθώς δεν εκτίθεται σε εξωτερικούς παράγοντες όπως αυτά. Αναφορικά με το κόστος του έργου, επισήμανε ότι δεν υπάρχει τριπλασιασμός του κόστους, όπως ακούστηκε, αλλά πρόκειται για συγκεκριμένα ποσά που έχουν συμφωνηθεί.
Τέλος, αναφέρθηκε στην επιστολή του δημάρχου Αθηναίων προς την Αττικό Μετρό σχετικά με τον σταθμό των Εξαρχείων, εκφράζοντας την ανάγκη για συνεργασία και μη δικαστικές επεμβάσεις που επηρεάζουν την εξέλιξη του έργου. Κάλεσε τους ενδιαφερόμενους να συνεργαστοώσν με στόχο την ολοκλήρωση του έργου για το κοινό καλό.