Ο κλάδος των αερομεταφορών παραμένει σε φάση απογείωσης, ωστόσο προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του.
Χρήστος Τσίτουρας - Διοικητής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)
- Απαραίτητη η ίδρυση αεροπορικής ακαδημίας σε συνεργασία με ελληνικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια.- Αναβάθμιση των παρεχόμενων επίγειων υπηρεσιών μέσω πρόσληψης προσωπικού.- Ενδυνάμωση της συνεργασίας μεταξύ ΑΠΑ, πολιτικής ηγεσίας, αεροπορικών εταιρειών, αερολιμένων και άλλων φορέων.
Μιχάλης Κουβελιώτης - Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Aegean
- Επενδύσεις σε νέα τεχνική βάση και κέντρο εκπαίδευσης πληρωμάτων.- Επέκταση της τουριστικής περιόδου για τη μείωση της εποχικότητας και την επέκταση της χωρικής εμβέλειας του τουρισμού.- Προγράμματα χειμερινού τουρισμού για την αύξηση της επισκεψιμότητας εκτός σεζόν.
Γιώργος Βήλος - Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece
- Εκτίμηση για αύξηση επιβατικής κίνησης κατά 5,5%-6% το 2024 στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece.- Επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ ετησίως για αναβαθμίσεις των περιφερειακών αεροδρομίων.- Προμήθεια και εγκατάσταση νέων συστημάτων ραντάρ για Ανδραβίδα και Χανιά.
Ιωάννα Παπαδοπούλου - Διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ)
- Συνεχιζόμενη θετική χρονιά για το αεροδρόμιο Αθηνών με διψήφιες αυξήσεις στην επιβατική κίνηση.- Η συνολική επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 13,9% τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους.- Πρόσθεση νέων δρομολογίων και αναβάθμιση εποχικών συνδέσεων σε μόνιμες.
Μαρία Τόκτωρ - Επικεφαλής Ανάπτυξης Grecian Air Seaplanes - Ελληνικά Υδατοδρόμια
- Τα πρώτα δρομολόγια υδροπλάνων αναμένονται την άνοιξη του 2025.- Έντονη επενδυτική δραστηριότητα για τη δέσμευση υδροπλάνων, τη στελέχωση της εταιρείας και την εκπαίδευση πιλότων.- Βιωσιμότητα ως καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχημένη λειτουργία υδροπλάνων.
Crawford Burden - Managing Director Global Aviation - Europe and India, AECOM
- Πρόβλεψη για την άφιξη ηλεκτροκίνητων αεροπλάνων εντός των επόμενων 5 ετών.- Στήριξη των προσπαθειών για την έλευση υδροπλάνων στην Ελλάδα.- Αναγνώριση των περιβαλλοντικών βημάτων στη χώρα στον τομέα των αερομεταφορών.- Ανάγκη για περαιτέρω μέτρα για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στα αεροδρόμια.