Τεχνητή Νοημοσύνη “Θάλεια”: Η Ψηφιακή Βοηθός του e-ΕΦΚΑ

Στη “μάχη” για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία “Θάλεια”, στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.

Η “Θάλεια”, η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.

Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.

Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.

Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η “Θάλεια”, η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η “Θάλεια” έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία “α” που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την “απορία” τους, την “αμφιβολία” τους και την “ανησυχία” τους.

Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.

Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Η Ελλάδα καταδικάζει τις επιθέσεις στη Σουέιντα

Η Ελλάδα καταδικάζει απερίφραστα τις επιθέσεις στη Σουέιντα και καλεί τις μεταβατικές αρχές της Συρίας να συμβάλουν στην αποκλιμάκωση της κατάστασης και την δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για όλους τους πολίτες.

Συνάντηση στον ΟΗΕ: Διμερείς διαβουλεύσεις για το Κυπριακό

Στις 19.00 της Νέας Υόρκης, ο υπουργός Εξωτερικών Γ. Γεραπετρίτης θα συμμετάσχει σε δείπνο εργασίας με τον Γεν. Γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, ενώ αύριο ξεκινούν διμερείς διαβουλεύσεις για το Κυπριακό.

Σύλληψη Ελλήνων για διεθνές εγκληματικό δίκτυο ναρκωτικών

Στελέχη της Δίωξης Ναρκωτικών συνέλαβαν τρεις Έλληνες, ηγετικά μέλη διεθνούς εγκληματικής οργάνωσης, που εμπλέκονταν σε μεταφορά τεράστιας ποσότητας κοκαΐνης από τη Βραζιλία προς την Ευρώπη.

Ανάλυση της διγλωσσίας και της πολιτικής υποκρισίας στο σκάνδαλο διαφθοράς στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Ανάλυση της διγλωσσίας και της πολιτικής υποκρισίας στο σκάνδαλο διαφθοράς στον ΟΠΕΚΕΠΕ και η πρόταση για διεξαγωγή Προανακριτικής Επιτροπής από το ΠΑΣΟΚ.