Ενθουσιασμός στην Παρί Σεν Ζερμέν με τα γκολ και τη φόρμα της ομάδας

Η Παρί Σεν Ζερμέν βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα, έχοντας σημειώσει 23 γκολ στα τελευταία επτά παιχνίδια της σε όλες τις διοργανώσεις. Επιπλέον, παραμένει αήττητη σε 17 σερί αγώνες, καθώς κυριαρχεί στην κορυφή της βαθμολογίας της Ligue 1 με 53 βαθμούς σε 21 αγώνες, προηγούμενη 10 βαθμούς από τη δεύτερη Μαρσέιγ.

Ο προπονητής της, Λουίς Ενρίκε, δήλωσε σήμερα (14/2) ότι είναι ενθουσιασμένος από την αποτελεσματικότητα της ομάδας και την ενέργεια που αυτή τους προσφέρει για τις επόμενες αγώνισες.

Σε σχέση με τον επερχόμενο αγώνα με την Τουλούζ, ο Λουίς Ενρίκε εκφράζει επιφυλάξεις, αν και η ομάδα του βρίσκεται σε εξαιρετική θέση στη βαθμολογία. Αναγνωρίζει την δυσκολία του αγώνα και την τεχνική ποιότητα του αντιπάλου.

Ο Λουίς Ενρίκε εξέφρασε επίσης την εκτίμησή του για τον νεαρό αμυντικό χαφ Ζοάο Νέβες, τον οποίο χαρακτήρισε ως έναν σημαντικό παίκτη για την ομάδα του, συγκρίνοντάς τον με τον Μπεράλδο.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ένταση στο πύρινο μέτωπο της Καρύστου

Η ανησυχία αυξάνεται στο πύρινο μέτωπο της Καρύστου, με τις αρχές να είναι σε επιφυλακή και την εκκένωση του οικισμού Τσακαίοι να είναι η προτεραιότητα.

Συρία-ΗΠΑ: Συνεργασία για την επιστροφή στη συμφωνία αποδέσμευσης του 1974 με το Ισραήλ

Ο Σύρος υπουργός Εξωτερικών δήλωσε ότι η Συρία είναι έτοιμη να συνεργαστεί με τις ΗΠΑ για την επιστροφή στη συμφωνία αποδέσμευσης του 1974 με το Ισραήλ, που δημιούργησε μια αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη ασφαλείας στα Υψίπεδα του Γκολάν.

Καταστροφικές Φωτιές Στην Καρύστο: Αγωνία και Προσπάθειες Διάσωσης

Οι κάτοικοι στην περιοχή της Καρύστου βιώνουν μια νύχτα τρόμου, με τις φλόγες να απειλούν τα σπίτια τους, ενώ οι πυροσβεστικές δυνάμεις αγωνίζονται ενάντια στη φωτιά με υπεράνθρωπες προσπάθειες.

Απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα ολλανδικά σχολεία: Βελτίωση συγκέντρωσης μαθητών

Η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα ολλανδικά σχολεία έχει θετικά αποτελέσματα στη συγκέντρωση, το κοινωνικό περιβάλλον και τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών, σύμφωνα με έρευνα της ολλανδικής κυβέρνησης.