Αλλαγές στο γκραν πρι του Μονακό και νέοι κανονισμοί για τη Φόρμουλα 1

Η Επιτροπή της Φόρμουλα 1 αποφάσισε να εισάγει επιπλέον υποχρεωτικά πιτ-στοπ στο γκραν πρι του Μονακό, με στόχο τη βελτίωση του θεάματος στον αγώνα. Συζητήθηκαν “προτάσεις για κανονισμούς ειδικά για το Μονακό”, χωρίς να δοθεί συγκεκριμένος αριθμός πιτ-στοπ. Τα προσπεράσματα είναι δύσκολα στο στενό σιρκουί του Μονακό, κάτι που δίνει μεγάλη σημασία στην “pole position” και τα δοκιμαστικά.Επιπλέον, επικυρώθηκαν νέοι κανονισμοί για τη σεζόν του 2025, με αυστηρότερα τεστ κάμψης στις πτέρυγες των μονοθεσίων και καθορισμό παραμέτρων στο σύστημα ψύξης οδηγού. Επίσης, ανακοινώθηκε η κατάργηση των περιορισμών στον αριθμό των κιβωτίων ταχυτήτων και ενημερώσεις στους τεχνικούς κανονισμούς για την ενίσχυση της αεροδυναμικής απόδοσης και των συστημάτων διαχείρισης ενέργειας το 2026.Οι αλλαγές αυτές στην Φόρμουλα 1 αναμένεται να φέρουν νέα δυναμική στους αγώνες και να ενισχύσουν τον ανταγωνισμό στην πίστα.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ένταση στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής για το νομοσχέδιο της δημοσιότητας

Ένταση στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής, με σφοδρές αντιπαραθέσεις μεταξύ Κωνσταντοπούλου και Μαρινάκη σχετικά με το νομοσχέδιο που προωθεί τη διαφάνεια στον τύπο.

Συγκλονιστική επιβίωση επιβάτη από τη συντριβή αεροσκάφους στην Ινδία

Συγκλονιστική ιστορία επιβίωσης του Βισγουός Κουμάρ Ραμές από τη συντριβή αεροσκάφους στην Ινδία, με πάνω από 200 θύματα.

Συγκλονιστική προσπάθεια διάσωσης δύο ανήλικων αγοριών στον Άραχθο

Σοκαριστική διάσωση δύο παιδιών που πνίγονταν στον ποταμό Άραχθο. Στην εντατική με σοβαρή κατάσταση υγείας.

Συντριβή Boeing 787 Dreamliner της Air India: Πρώτη τραγωδία μετά από 14 χρόνια

Συντριβή του Boeing 787 Dreamliner της Air India με 242 επιβάτες και μέλη του πληρώματος, λίγα λεπτά μετά την απογείωση. Πρώτη πτώση του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους σε 14 χρόνια.