Ο Μαξ Φερστάπεν και το μέλλον του στη Red Bull: Οι δηλώσεις του Χέλμουτ Μάρκο

Ο Μαξ Φερστάπεν, παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1, μπορεί να είναι δεσμευμένος συμβατικά με τη Red Bull μέχρι το 2028, ωστόσο ο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της ομάδας, Χέλμουτ Μάρκο, φέρνει στο προσκήνιο το ενδεχόμενο αποχώρησής του, αν η ομάδα δεν αναβαθμιστεί. Η συνεργασία τους ξεκίνησε το 2016 και έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία, με τον Φερστάπεν να κατακτά 63 νίκες και τέσσερις τίτλους οδηγών μέχρι σήμερα.

Ωστόσο, οι φήμες για μεταγραφή του Φερστάπεν σε άλλες ομάδες όπως η Mercedes και η Aston Martin, μαίνονται. Με τους κανονισμούς του πρωταθλήματος να αλλάζουν το 2026, η αγορά των οδηγών αναμένεται να είναι ακόμα πιο δυναμική.

Ο Χέλμουτ Μάρκο επισημαίνει ότι η Red Bull ρισκάρει να χάσει τον Φερστάπεν αν δεν του παράσχει τα κατάλληλα εργαλεία για νίκες. “Πρέπει να του αποδείξουμε ότι μπορούμε να του φτιάξουμε ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίζει,” τονίζει. Η ομάδα πρέπει να δείξει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί για τις πρώτες θέσεις στην Φόρμουλα 1, παραμένοντας σε υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ανησυχία για επιπλέον δασμούς: Εκκλήσεις για διαπραγματεύσεις και περιορισμό της εξάρτησης

Η ανησυχία για την επιβολή επιπλέον δασμών από την αμερικανική κυβέρνηση στα εισαγόμενα ευρωπαϊκά προϊόντα εκφράζεται από εκπροσώπους της οικονομίας και της βιομηχανίας, που ζητούν διαπραγματεύσεις και περιορισμό της εξάρτησης της ΕΕ από τις ΗΠΑ.

Σοβαρό τροχαίο στο Κολωνάκι: Αυτοκίνητο έπεσε σε εστιατόριο

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στο Κολωνάκι, όταν αυτοκίνητο έπεσε σε εστιατόριο με τουλάχιστον τέσσερις τραυματίες.

Δασμοί Μεξικού: Αντίδραση στην Επιβολή 30% από τις ΗΠΑ

Το Μεξικό αντιδρά στην ανακοίνωση του Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή 30% δασμών στα μεξικανικά προϊόντα και δηλώνει ότι είναι "άδικη" η ενέργεια αυτή.

Μακρόν: Κάλεσμα για υπεράσπιση των ευρωπαϊκών συμφερόντων

Ο Εμανουέλ Μακρόν εξέφρασε την αποδοκιμασία της Γαλλίας και κάλεσε την ΕΕ να υπερασπιστεί αποφασιστικά τα ευρωπαϊκά συμφέροντα, αντιδρώντας στις απειλές του Ντόναλντ Τραμπ για τελωνειακούς δασμούς.