Παράξενη Μέθοδος της Κυβέρνησης για τη Διαφήμιση

«Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ακολουθεί μια ασυνήθιστη προσέγγιση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ακρίβειας, με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να αντιδρά με ανακοίνωσή του. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιστοσελίδα Data Journalists, το Υπουργείο Ανάπτυξης θα δαπανήσει 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστική καμπάνια σε τηλεοπτικά κανάλια, με στόχο την προστασία του καταναλωτή από την ακρίβεια και τον πληθωρισμό».

«Επίσης, αναφέρεται ότι από τις 10 Μάρτη, το υπουργείο έχει ήδη καταβάλει 3,7 εκατομμύρια στα κανάλια», προσθέτει η ανακοίνωση.

«Συνολικά, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση μέτρων που δεν έχουν αποδώσει, όπως υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ λόγω πληθωρισμού. Η κυβέρνηση φαίνεται να επινοεί τρόπους για να χορηγεί δημόσια κεφάλαια σε συγκεκριμένους φίλους της, σημειώνει η ανακοίνωση».

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Σύλληψη γνωστού TikToker για εκβιασμούς στον χώρο των μεταφορών

Γνωστός TikToker συνελήφθη για εκβιασμούς στον τομέα των μεταφορών, με σοβαρό ποινικό παρελθόν και δράση στα social media.

Σοβαρό ατύχημα στο Κολωνάκι με SUV να πέφτει σε εστιατόριο

Συναγερμός στο Κολωνάκι καθώς SUV έπεσε σε εστιατόριο, προκαλώντας 11 τραυματίες. Η κατάσταση των θυμάτων είναι ελεγχόμενη, εκτός από έναν σοβαρό τραυματία.

Ανησυχία για επιπλέον δασμούς: Εκκλήσεις για διαπραγματεύσεις και περιορισμό της εξάρτησης

Η ανησυχία για την επιβολή επιπλέον δασμών από την αμερικανική κυβέρνηση στα εισαγόμενα ευρωπαϊκά προϊόντα εκφράζεται από εκπροσώπους της οικονομίας και της βιομηχανίας, που ζητούν διαπραγματεύσεις και περιορισμό της εξάρτησης της ΕΕ από τις ΗΠΑ.

Σοβαρό τροχαίο στο Κολωνάκι: Αυτοκίνητο έπεσε σε εστιατόριο

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στο Κολωνάκι, όταν αυτοκίνητο έπεσε σε εστιατόριο με τουλάχιστον τέσσερις τραυματίες.