Παράξενη Μέθοδος της Κυβέρνησης για τη Διαφήμιση

«Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ακολουθεί μια ασυνήθιστη προσέγγιση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ακρίβειας, με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να αντιδρά με ανακοίνωσή του. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιστοσελίδα Data Journalists, το Υπουργείο Ανάπτυξης θα δαπανήσει 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστική καμπάνια σε τηλεοπτικά κανάλια, με στόχο την προστασία του καταναλωτή από την ακρίβεια και τον πληθωρισμό».

«Επίσης, αναφέρεται ότι από τις 10 Μάρτη, το υπουργείο έχει ήδη καταβάλει 3,7 εκατομμύρια στα κανάλια», προσθέτει η ανακοίνωση.

«Συνολικά, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση μέτρων που δεν έχουν αποδώσει, όπως υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ λόγω πληθωρισμού. Η κυβέρνηση φαίνεται να επινοεί τρόπους για να χορηγεί δημόσια κεφάλαια σε συγκεκριμένους φίλους της, σημειώνει η ανακοίνωση».

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Συνάντηση Πατριάρχη Βαρθολομαίου με Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στο Βατικανό

Συνάντηση Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου με Πάπα Λέοντα ΙΔ' στο Βατικανό, όπου συζητήθηκαν οικουμενικά θέματα και σχέδια για την επερχόμενη επέτειο της Α' Οικουμενικής Συνόδου.

Διπλωματικές εξελίξεις στην Ουκρανία: Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ – Πούτιν

Αισιοδοξία για την ειρηνευτική διαδικασία στην Ουκρανία προκύπτει από την τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ - Πούτιν, με προτάσεις για άμεσες διαπραγματεύσεις.

Αποχαιρετισμός στον Νίκο Γαλανό: Ένας θρύλος του ελληνικού κινηματογράφου

Ο Νίκος Γαλανός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών, αφήνοντας πίσω του μια σπουδαία κληρονομιά στον ελληνικό κινηματογράφο.