Η Νέα Σύγκρουση των Εταιρειών στο Champions League

Η Nike έχει καταφέρει να κερδίσει έως τώρα τη “μάχη” των εταιρειών στο νέο Champions League, έχοντας τρεις από τις τέσσερις ομάδες στα ημιτελικά της διοργάνωσης – Μπαρτσελόνα, Παρί Σεν Ζερμέν και Ίντερ – αφήνοντας την Άρσεναλ στην Adidas.

Συνολικά, υπάρχουν 9 εταιρείες-προμηθευτές αθλητικού εξοπλισμού που ξεκίνησαν σε αυτό το νέο Champions League των 36 ομάδων. Η Adidas είχε τις περισσότερες, ντύνοντας 10 συλλόγους, με την τελευταία πρωταθλήτρια, τη Ρεάλ Μαδρίτης, να ξεχωρίζει. Στη συνέχεια, ακολούθησαν η Nike και η Puma με οκτώ ομάδες η καθεμία.

Η Puma ήταν παρούσα, μεταξύ άλλων, σε Μάντσεστερ Σίτι, Μπορούσια Ντόρτμουντ, Μίλαν και Λειψία. Εκτός από αυτές, η Castore είχε τέσσερις ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των πρωταθλητών Γερμανίας Μπάγερ Λεβερκούζεν και της Φέγενορντ. Η Μακρόν είχε δύο ομάδες, Ερυθρό Αστέρα και Μπολόνια, ενώ από μία ομάδα οι New Balance, Jako, Joma και Kappa.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Η Πάτρα γίνεται ‘έξυπνη πόλη’: Η τεχνολογία εξυπηρετεί τους πολίτες

Η αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας αποτελεί τον πυρήνα του στρατηγικού σχεδίου για τη μετατροπή της Πάτρας σε 'έξυπνη πόλη', βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών σε πολλούς τομείς όπως η κινητικότητα, η ενέργεια, το περιβάλλον, οι υδάτινοι πόροι, η πυροπροστασία και οι δημόσιες συμβάσεις.

Νεαρή οδηγός λεωφορείου: Η Παρασκευή Κάφκια σπάει στερεότυπα

Η 23χρονη Παρασκευή Κάφκια αποφάσισε να ακολουθήσει την αγάπη της για την οδήγηση λεωφορείων, σπάζοντας στερεότυπα και αντιμετωπίζοντας προκαταλήψεις.

Η Meta υιοθετεί τις ελληνικές θέσεις για την ψηφιακή ενηλικίωση

Η Meta υιοθετεί τις ελληνικές θέσεις για την ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης, προστασία ανηλίκων και επαλήθευση ηλικίας σε ψηφιακές υπηρεσίες.

Προκλήσεις και Προοπτικές στον Ελληνικό Αμπελώνα

Ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης στον ελληνικό αμπελώνα, με προβλέψεις για το μέλλον και προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Προτάσεις για ανάπτυξη και ανανέωση του τομέα.