Μια πρόσφατη έρευνα ανέδειξε ότι η έκθεση των παιδιών σε διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού έχει σοβαρές επιπτώσεις στη διατροφή τους. Παιδιά και έφηβοι που εκτίθενται σε αυτού του είδους διαφημίσεις καταναλώνουν σημαντικά περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο ή τον τύπο των διαφημίσεων που βλέπουν. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για την Παχυσαρκία στη Μάλαγα της Ισπανίας και αφορούσε 240 παιδιά ηλικίας 7-15 ετών από την Αγγλία.Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι η έκθεση σε διαφημίσεις τροφίμων επηρεάζει σημαντικά την πρόσληψη τροφής από τα παιδιά. Ακόμα και με μόλις πέντε λεπτά έκθεσης, τα παιδιά καταναλώνουν περίπου 130 επιπλέον θερμίδες την ημέρα, μεγάλο μέρος των οποίων προέρχεται από ανθυγιεινά σνακ και γεύματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ούτε ο τύπος της διαφήμισης ούτε η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των οικογενειών επηρέασαν τα αποτελέσματα.Η μελέτη αυτή έρχεται σε μια περίοδο που πολλές χώρες εξετάζουν το ενδεχόμενο εφαρμογής περιορισμών στη διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων, με στόχο την αντιμετώπιση της αυξανόμενης παιδικής παχυσαρκίας. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας αναδεικνύουν την ανάγκη για δράση σε επίπεδο κυβερνήσεων και κατασκευαστών προϊόντων, προκειμένου να προστατευθεί η υγεία και η διατροφή των νέων γενεών.