Πρόσκληση για Παρεμβάσεις Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας στην Αττική

Εκδόθηκε με υπογραφή του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση, η πρόσκληση με τίτλο “Παρεμβάσεις βελτίωσης οδικής ασφάλειας Αττικής” για την υποβολή προτάσεων στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών “Μεταφορές” 2021-2027 με δυνητικούς δικαιούχους: α) τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και β) την υπεριφέρεια Αττικής και διατιθέμενο προϋπολογισμό 25.000.000 ευρώ.

Η πρόσκληση περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:

Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας:

Το έργο αφορά στην ανάπτυξη του Εθνικού Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας (ΕΠΟΑ), το οποίο αποτελεί το βασικό εργαλείο για την παρακολούθηση της εφαρμογής του συνόλου των δράσεων του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021- 2030 (ΕΣΣΟΑ), καθώς και των επιδόσεων οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα, που αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα του ΕΣΣΟΑ και να οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων του και στη σημαντική μείωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων- δυστυχημάτων στη χώρα. Ενδεικτικά περιλαμβάνονται η συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας, δεικτών επίδοσης (KPI) και στοιχείων αντιλήψεων, τεχνικές αναλύσεις, δημοσιοποίηση στατιστικών και αποτελεσμάτων κ.ά.

Διαχείριση συστήματος παραβάσεων:

Το έργο αφορά στην ανάπτυξη και λειτουργία ενός νέου ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Παραβάσεων, το οποίο αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική επιτήρηση οδικής ασφάλειας, προκειμένου η πιστοποίηση και διεκπεραίωση των παραβάσεων να γίνεται με αυτοματοποιημένο τρόπο, ώστε τελικώς, η επιτήρηση αυτή να γίνεται αντιληπτή από τους παραβάτες και να βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους.

Ψηφιακή υποδομή ταυτοποίησης οχημάτων:

Το έργο αφορά στην εφαρμογή ενός καινοτόμου ηλεκτρονικού συστήματος μέσω του οποίου θα παρέχεται στα ελεγκτικά όργανα αλλά και στις αρμόδιες δημόσιες αρχές η εν συνόλω διαχείριση πληροφοριών που σχετίζονται με την σύννομη κυκλοφορία των οχημάτων και, συνακόλουθα, την οδική ασφάλεια (π.χ πληροφόρηση για την εγκυρότητα της άδειας κυκλοφορίας, του πιστοποιητικού καλής κατάστασης του οχήματος και ασφαλούς κυκλοφορίας (ΚΤΕΟ), την εκπομπή των πραγματικών ρύπων).

Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας:

Η Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας λειτουργεί υποστηρικτικά για την επίτευξη του οράματος και των ποσοτικών στόχων του ΕΣΣΟΑ και έχει ως βασική προτεραιότητα την ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού σε θέματα οδικής συμπεριφοράς.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Κλήση για απομόνωση του Ισραήλ από τους Δυτικούς

Ο πρώην πρωθυπουργός της Γαλλίας, Ντομινίκ ντε Βιλπέν, καλεί τους Δυτικούς να απομονώσουν οικονομικά και στρατηγικά το Ισραήλ προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις ενέργειες της ισραηλινής κυβέρνησης στη Γάζα.

Πρόεδρος της Νίκης: Πανηγυρισμοί για το πόρισμα των Τεμπών χωρίς ουσία

Ο πρόεδρος της Νίκης, Δημήτρης Νατσιός, κριτικάρει την αντιμετώπιση του πόρισματος για τα Τέμπη από τη Νέα Δημοκρατία και αναφέρεται στη γενοκτονία των Ποντίων και το πρόβλημα της ακρίβειας.

Η Σημασία του Λύκου στην Πάρνηθα και οι Κίνδυνοι από τη Μεταφορά του

Η σημασία του λύκου στο οικοσύστημα της Πάρνηθας και οι επιπτώσεις της απομάκρυνσής του, με αναφορές στο Γελοουστόουν και τις επιδράσεις στον φυσικό κόσμο.

Στρατηγική Ανάπτυξης Χίου: Το Μέλλον του Νησιού

Στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξης, αναλύονται τα δεδομένα που αφορούν την οικονομική δομή, την απασχόληση, τις υποδομές και τον τουρισμό της Χίου, καθώς και οι προοπτικές για το μέλλον του νησιού.