Σήμερα, Τετάρτη 28 Μαϊου 2025, ξεκίνησε το 4ο Eco-Meet στο κλειστό του Ταε Kβο Nτο στο Φάληρο, μια εκδήλωση που αποτελεί πυλώνα αφιερωμένο στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την προώθηση της συνείδησης ανακύκλωσης.
Στο πλαίσιο του Eco-Meet, εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Κοινωνίας των Πολιτών συζητούν τρόπους για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την ανάδειξη της αξίας της ανακύκλωσης. Η συζήτηση άνοιξε την αυλαία της έκθεσης Attica Green Expo 2025, αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπαίδευσης και της βιωματικής μάθησης για την αλλαγή νοοτροπίας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Στο πρώτο τραπέζι συζήτησης συμμετείχε η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, επισημαίνοντας τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από πολύ μικρή ηλικία. Η κ. Ζαχαράκη υπογράμμισε τη σημασία της ενδυνάμωσης των παιδιών σε θέματα ανακύκλωσης, ενώ ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας ειδικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την καλλιέργεια της κουλτούρας της ανακύκλωσης στους νέους.
Στη συζήτηση συμμετείχε επίσης η Συνήγορος του Παιδιού, Θεώνη Κουφονικολάκου, επισημαίνοντας τη σημασία της ενδυνάμωσης των παιδιών σε θέματα ανακύκλωσης και περιβάλλοντος. Η κ. Κουφονικολάκου υπογράμμισε την ανάγκη για συστηματικές και οριζόντιες δράσεις που θα ενισχύσουν την ενεργή συμμετοχή των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντος.
Ο δήμαρχος Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Σταύρος Τσίρμπας, επισήμανε τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της διαχείρισης των απορριμμάτων σε τοπικό επίπεδο. Ο δήμαρχος Μετεώρων, Λευτέρης Αβραμόπουλος, ανέδειξε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο δήμος του στην εφαρμογή προγραμμάτων ανακύκλωσης λόγω της μεγάλης έκτασης και της διασποράς των οικισμών.
Στο τέλος, ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής, Γιάννης Μυλωνάκης, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα “Follow Green Green Schools” που προωθεί τη διαλογή απορριμμάτων στα σχολεία. Η συζήτηση ανέδειξε την ανάγκη για συνεργασία μεταξύ κράτους, τοπικής αυτοδιοίκησης, εκπαιδευτικών και πολιτών για την προώθηση της ανακύκλωσης και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.