Η αναδιάρθρωση του εργοστασίου της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ από το 2027 και μετά, με στόχο τη δημιουργία χώρου για παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων, φέρνει στο προσκήνιο την πιθανότητα τετραήμερης εβδομάδας εργασίας κατά τη μεταβατική φάση, όπως δήλωσε η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, Ντανιέλα Καβάλο.
Η Καβάλο εξέφρασε τη συμφωνία των συνδικάτων για την ελάχιστη αξιοποίηση της παραγωγικής ικανότητας κατά τη μεταβατική περίοδο, παροτρύνοντας τους εργαζόμενους να αναλάβουν επιπλέον βάρδιες για να αντισταθμίσουν την πιθανή μείωση των ωρών εργασίας στο μέλλον, σύμφωνα με αναφορές του Reuters.
Η συμφωνία που επετεύχθη τον περασμένο Δεκέμβριο μεταξύ της Volkswagen και των συνδικάτων για τη μείωση του κόστους στη Γερμανία περιελάμβανε τη μεταφορά της παραγωγής του Golf με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το Βόλφσμπουργκ στο Μεξικό από το 2027, προκαλώντας ανησυχίες σε ορισμένους υπαλλήλους για το μέλλον του εργοστασίου.
Η Καβάλο προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους εργαζόμενους ότι το μέλλον του εργοστασίου είναι ασφαλές μέσω σχεδίων για την παραγωγή ηλεκτρικού Golf και διαδόχου του compact SUV T-Roc έως το τέλος της δεκαετίας, επισημαίνοντας τη σταθερή μείωση της ζήτησης για την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης του Golf.
Η παραγωγή του Golf στο Βόλφσμπουργκ έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με τον αριθμό των αυτοκινήτων που παράγονται να μειώνεται δραστικά, κάτι που υπογραμμίζει την ανάγκη για αλλαγές στην παραγωγική δομή.
Η Καβάλο τονίζει την ανάγκη για δράση τώρα προκειμένου να εξασφαλιστεί η μελλοντική αειφορία του εργοστασίου, υπογραμμίζοντας τη σημασία της προσαρμογής στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.