Ένας νέος τρόπος αξιολόγησης της νοσοκομειακής φροντίδας έχει εισαχθεί από το Υπουργείο Υγείας, όπου οι ασθενείς που εξιτάρουν από δημόσια νοσοκομεία έχουν πλέον τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες που λάμβαναν. Μέσω μιας εφαρμογής-ερωτηματολογίου, οι πολίτες μπορούν να δώσουν την άποψή τους σε θέματα προσβασιμότητας, οργάνωσης, ποιότητας φροντίδας, υγιεινής και άλλων κρίσιμων παραγόντων.
Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, υπογραμμίζει τη σημασία αυτής της διαδικασίας, καλώντας τους πολίτες να συμμετάσχουν και να δώσουν τη φωνή τους για τη βελτίωση της νοσηλείας. Μέσω της αξιολόγησης αυτής, προσδοκάται η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας σε εθνικό επίπεδο.
Η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των ασθενών είναι προτεραιότητα, με τη χρήση του ΑΜΚΑ και άλλων στοιχείων για να εξασφαλιστεί η ακρίβεια των αξιολογήσεων. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλους τομείς της υγείας, στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης των υπηρεσιών υγείας.
Με τον τρόπο αυτό, οι ασθενείς αποκτούν τη δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους, ενώ τα νοσοκομεία έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους βασιζόμενα στα συγκεκριμένα σχόλια και παρατηρήσεις που λαμβάνουν.