Η έρευνα της ψηφιακής τράπεζας Klarna αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών όσον αφορά τα ταξίδια που σχετίζονται με αθλητικές δραστηριότητες ή ευεξία. Συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio.
Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι η ανάγκη για αποσυμπίεση και φυσική δραστηριότητα είναι πιο έντονη από ποτέ. Το 67,5% εκφράζει θετική ή πολύ θετική στάση για ταξίδια με αθλητικό χαρακτήρα, ενώ το 52,5% σκέφτεται να ταξιδέψει για ευεξία, με στόχο τη χαλάρωση ή τη βελτίωση της ψυχικής υγείας.
Η πεζοπορία είναι η απόλυτη τάση με το 41% να την επιλέγει ως αφορμή για ταξίδι άθλησης. Ακολουθούν η ποδηλασία, το σκι και η αναρρίχηση, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση για εμπειρίες σε φυσικό περιβάλλον και κίνηση. Και στα ταξίδια ευεξίας, η επαφή με τη φύση και η αποφόρτιση από το στρες είναι προτεραιότητες για το ταξιδιωτικό κοινό.
Όσον αφορά το κόστος, η πλειονότητα των καταναλωτών είναι προσεκτική. Το 69,4% θα ξοδεύει έως 500 ευρώ για ένα ταξίδι άθλησης, ενώ το 63,3% για ένα ταξίδι ευεξίας. Μικρό ποσοστό είναι διατεθειμένο να ξοδέψει πάνω από 1.000 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά εργαλεία, οι καταναλωτές επιθυμούν αποκλειστικές εκπτώσεις, αποταμιευτικά πλάνα και ευέλικτες επιλογές πληρωμών για τα ταξίδια τους, ενώ η Klarna παρέχει ακριβώς αυτές τις επιλογές που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές.