Οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ μειώθηκαν κατά 0,24% τον Ιούλιο 2025 σε σχέση με τον Ιούνιο 2025, ενώ το κυλιόμενο 12μηνο καταγράφει οριακή αύξηση 0,56% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών αναδεικνύει τον πληθωρισμό στις αλυσίδες σουπερμάρκετ της τάξης του +1,84% τον Ιούλιο 2025 σε σχέση με τον Ιούλιο 2024.
Μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στις κατηγορίες απορρυπαντικών, τροφίμων παντοπωλείου, τροφών και ειδών για κατοικίδια, χαρτικών, καλλυντικών και ειδών προσωπικής υγιεινής.
Από την άλλη, μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στις κατηγορίες φρέσκων κρεάτων, μπισκότων, σοκολάτας, ζαχαρωδών, ειδών πρωινού, ροφημάτων, φρούτων και λαχανικών.
Οι αλλαγές στις τιμές αποδίδονται σε πολλούς παράγοντες, όπως η ομαλοποίηση της αγοράς, οι προσφορές και εκπτώσεις, η υψηλή κυκλοφοριακή ταχύτητα αποθεμάτων και η επίδραση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.