Στρατηγικές Δράσεις για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Τουρισμού στην Ελλάδα

Ημ. δημοσίευσης:

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη ανακοίνωσε σήμερα στο υπουργείο Τουρισμού στρατηγικές δράσεις για την αναβάθμιση της εικόνας και της ταυτότητας της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών.

Με την αρωγή του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε τη σημασία της μέγιστης απορρόφησης των διαθέσιμων πόρων και της μέγιστης αποδοτικότητας στην εκτέλεση των έργων.

Στο πλαίσιο αυτό, εστίασε σε έργα που αξιοποιούν εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Ανάμεσά τους, η δημοσίευση διακήρυξης για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού με ψηφιακά εργαλεία.

Συγκεκριμένα, η διακήρυξη αφορά σε ψηφιακές πλατφόρμες προώθησης του ορεινού, αγροτουρισμού, θαλάσσιου και καταδυτικού τουρισμού, και του τουρισμού ευεξίας.

Ενδεικτικά, η ψηφιακή πλατφόρμα για τον αγροτουρισμό και τη γαστρονομία θα περιλαμβάνει διαδραστικό χάρτη για την αποτύπωση αγροτουριστικών και γαστρονομικών πόρων σε όλη τη χώρα.

Επιπλέον, η πλατφόρμα για τον ορεινό τουρισμό θα αναδείξει τις ορεινές περιοχές της Ελλάδας και θα προσφέρει πληροφορίες για δραστηριότητες και αξιοθέατα.

Επιπλέον, η πλατφόρμα για τον θαλάσσιο τουρισμό θα περιλαμβάνει εφαρμογή για την απεικόνιση του δικτύου τουριστικών λιμενικών υποδομών και των υποδομών θαλάσσιου τουρισμού.

Επιπλέον, η πλατφόρμα για τον καταδυτικό τουρισμό θα περιλαμβάνει διαδραστικό χάρτη και ψηφιακό οδηγό καταδυτικών κέντρων, με χρήση τεχνητής νοημοσύνης για εξειδικευμένες προτάσεις.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε η δημιουργία εφαρμογής υποστήριξης για ταξιδιώτες ευεξίας, που θα παρέχει πληροφορίες και καθοδήγηση με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, αναφέρθηκε και η αναβάθμιση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για βελτίωση της εμπειρίας των ταξιδιωτών.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στη λειτουργία του Παρατηρητηρίου για τον Παράκτιο και Θαλάσσιο Τουρισμό στη Μεσόγειο και τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας για την προβολή του.

Συνολικά, οι στρατηγικές δράσεις αποσκοπούν στην ανάπτυξη του τουρισμού με ψηφιακούς τρόπους, ενισχύοντας την εικόνα και την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ανατροπή στη La Liga: Η Μπαρτσελόνα χάνει βαθμούς και βρίσκεται σε κρίσιμη θέση

Μια ανατροπή συνέβη στη La Liga μετά από τις...

Επιστροφή στην επικερδή τροχιά για την πρωτοπόρο Γκενκ στο βελγικό πρωτάθλημα

Η πρωτοπόρος Γκενκ επέστρεψε στην επικερδή τροχιά στο βελγικό...

Αταλάντα “αναρριχήθηκε” στην κορυφή της Serie A

Στην 13η αγωνιστική της Serie A, η Αταλάντα "αγκαλιά"...

Διαδήλωση στη Βαλένθια για τα ζημιωμένα σχολεία μετά τις πλημμύρες

Στη Βαλένθια, οικογένειες και εκπαιδευτικοί έδωσαν σήμερα το παρόν...