Η Black Friday αποτελεί το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός της χρονιάς στην Ελλάδα, προσφέροντας μια ευκαιρία για έξυπνες αγορές σε πάνω από οκτώ στους δέκα Έλληνες. Παρά τις προσφορές που είναι διαθέσιμες εβδομάδες πριν, η κορύφωση των εκπτωτικών αγορών συμβαίνει κατά την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και του ΠΕΣΑ, Βασίλης Κορκίδης.
Μια έρευνα που πραγματοποίησε η ψηφιακή τράπεζα Revolut Bank UAB σε 1.000 Έλληνες αποκαλύπτει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη Black Friday. Παρά την πίστη ενός μέρους ότι οι προσφορές δεν είναι πλέον τόσο ελκυστικές, οι περισσότεροι θεωρούν ότι αποτελεί μια ευκαιρία για οικονομικές αγορές. Η κύρια κίνηση προέρχεται από τις εκπτώσεις σε προϊόντα που συνήθως θεωρούνται ακριβά, ενώ άλλοι αξιοποιούν τη Black Friday για χριστουγεννιάτικα δώρα ή ακόμα και για αγορές πρώτης ανάγκης.
Όσον αφορά στο δίλημμα online shopping ή φυσικών καταστημάτων, οι Έλληνες καταναλωτές είναι διχασμένοι, με περισσότερους να προτιμούν τις online αγορές για την άμεση παραλαβή και την αποφυγή επιστροφών. Ωστόσο, η επιλογή αξιόπιστων ελληνικών e-shops και τοπικών καταστημάτων αποτελεί το ασφαλέστερο μέσο για αγορές, αποφεύγοντας τους κινδύνους των απατών στο διαδίκτυο.
Τέλος, προβλέπεται ότι η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της Black Friday θα διατηρηθεί στα περυσινά επίπεδα, με εκατομμύρια πωλήσεις και συνολικό τζίρο που αναμένεται να φτάσει τα 300 εκατομμύρια ευρώ.