Η Αττική: Πρωταγωνίστρια των Χριστουγέννων

Η Αττική ενώνει, πρέπει να είναι πρωταγωνίστρια των εξελίξεων, επισημαίνει ο Νίκος Χαρδαλιάς, με αφορμή την καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής για την προβολή της εορταστικής Αθήνας στο εξωτερικό, που ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου.

Η καμπάνια, η οποία θα διαρκέσει έως τις 6 Ιανουαρίου, προβάλλει την ευρύτερη περιοχή της μητροπολιτικής Αθήνας ως κορυφαίο χειμερινό προορισμό για ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Σουηδία.

Αυτό, γιατί σύμφωνα με τις τελευταίες ταξιδιωτικές τάσεις οι Βρετανοί, οι Γερμανοί και Σουηδοί είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν την περίοδο των Χριστουγέννων.

Ήδη αποδίδει η καμπάνια, καθώς από τον Νοέμβριο στο αεροδρόμιο της Αθήνας καταγράφηκε αύξηση 15,7% στις πτήσεις εξωτερικού σε σχέση με τον περασμένο Νοέμβριο πέρυσι. Βάσει των στοιχείων, τον 11ο μήνα του έτους διακινήθηκαν συνολικά 1.512.107 όταν τον Νοέμβριο του 2023 είχαν ταξιδέψει 1.306.965 επισκέπτες από το εξωτερικό.

Η digital καμπάνια που «τρέχει» αρχικά στη βόρεια Ευρώπη, αναδεικνύει τη γιορτινή γοητεία της Αθήνας, κι ολόκληρης της Αττικής. Η προσέγγιση του brand name Αττική είναι πολυκαναλική, στο σπίτι μέσω διαφημίσεων Connected TV (CTV), στο διαδίκτυο μέσω Brand Stories, και σε δημόσιους χώρους όπως μέσα μεταφοράς, εμπορικά κέντρα και DOOH (Digital Out of Home) διαφημίσεις.

«Γιατί η Αττική μας ενώνει! Γιατί η Αττική μας πρέπει ναι είναι πρωταγωνίστρια και δεν μπορεί να μένει πίσω ως ουραγός των εξελίξεων και θιασώτρια της μιζέριας άκυρων και άκαιρων διαχωριστικών γραμμών του χθες. Αυτό αξίζουν οι συμπολίτες μας! Αυτό επιβάλλουν οι καιροί! Όλοι μαζί, λοιπόν, στην πορεία του “συνθέτω” μέσω της άθροισης δυνάμεων, για το καλό της κοινότητας και των ανθρώπων μας και στις 66 γειτονιές του λεκανοπεδίου», υπογράμμισε ο Νίκος Χαρδαλιάς.

Με αφορμή τη λειτουργία του χριστουγεννιάτικου χωριού στο Πεδίο του Άρεως, το οποίο «αγκάλιασαν» οι Αθηναίοι, «το επόμενο βήμα της περιφέρειας είναι να το γνωρίσουν και οι υπόλοιποι στην Ευρώπη, γιατί η Αθήνα αποτελεί έναν από τους ομορφότερους χριστουγεννιάτικους ευρωπαϊκούς προορισμούς», σημειώνει ο Νίκος Χαρδαλιάς, απευθύνοντας ανοιχτό κάλεσμα σε όσους δεν έχουν επισκεφθεί την πρωτεύουσα της Ελλάδας τον χειμώνα να σπεύσουν να το κάνουν.

«Η χριστουγεννιάτικη Αθήνα, “ντυμένη” στα γιορτινά της, είναι πανέμορφη και η ψηφιακή καμπάνια που “τρέχει” από την Περιφέρεια Αττικής, σκοπό έχει να αναδείξει την Αθήνα τα Χριστούγεννα, η οποία μπορεί να μετατραπεί σε ένα εορταστικό τοπόσημο» ανέφερε ο περιφερειάρχης, καταλήγοντας: «Στη στρατηγική μας εντάσσεται και η απόλυτη αναβάθμιση των εκδηλώσεων μας στο εμβληματικότερο πάρκο της πρωτεύουσας, το Πεδίον του Άρεως, αλλά και όλη η επιθετική λογική εξωστρέφειας που έχουμε αναπτύξει με έργα και πρωτοβουλίες παντού».

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ουκρανία: Αντιαεροπορικά συστήματα κατέρριψαν ρωσικά drones

Η Ουκρανία ανακοίνωσε ότι τα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας κατέρριψαν 13 ρωσικά drones κατά τη διάρκεια επίθεσης των ρωσικών δυνάμεων. Εντείνεται η χρήση μέσων ηλεκτρονικού πολέμου από την Ουκρανία.

Απαγορευτικό απόπλου σε πολλά λιμάνια λόγω ισχυρών ανέμων

Απαγορευτικό απόπλου σε πολλά λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδας λόγω ισχυρών ανέμων σύμφωνα με την ΕΜΥ και το Λιμενικό Σώμα. Επικοινωνήστε με τα λιμεναρχεία για αλλαγές στα δρομολόγια λόγω καιρικών συνθηκών.

Δημόσια Δημοπρασία Εντόκων Γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου

Το Ελληνικό Δημόσιο προχωρά σε δημόσια δημοπρασία εντόκων γραμματίων με διάρκεια 13 εβδομάδων, ποσού 500 εκατομμυρίων ευρώ, λήξεως 4 Απριλίου 2025, προσφέροντας επίσης τη δυνατότητα σε ιδιώτες να τα προμηθευτούν μέσω δημόσιας εγγραφής.

Ρεκόρ τηλεθέασης για το NBA την παραμονή των Χριστουγέννων

Η τηλεθέαση του NBA σημείωσε ιστορικό ρεκόρ την παραμονή των Χριστουγέννων, με το πρόγραμμα των αγώνων να προσελκύει εκατομμύρια θεατές και να ξεχωρίζει ο αγώνας των Λέικερς με τους Γουόριορς.