Νέος Κανονισμός της ΕΕΤΤ για την Εξέταση Παραπόνων Χρηστών στις Ταχυδρομικές Υπηρεσίες

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) εξέδωσε νέο κανονισμό που καθορίζει τις διαδικασίες σχετικά με την εξέταση παραπόνων χρηστών για ταχυδρομικές υπηρεσίες και την επίλυση διαφορών μεταξύ χρηστών και παρόχων ή ανάμεσα σε παρόχους.

Τα κυριότερα σημεία του κανονισμού περιλαμβάνουν την υποχρέωση των χρηστών να απευθύνονται πρώτα στους παρόχους για την επίλυση παραπόνων, την ενημέρωση των χρηστών από τους παρόχους σχετικά με τη διαχείριση των παραπόνων, καθώς και τον καθορισμό της διαδικασίας επίλυσης διαφορών μεταξύ χρηστών και παρόχων.

Επίσης, ο κανονισμός προβλέπει ότι σε περιπτώσεις μη επίλυσης παραπόνων από τους παρόχους, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται στην ΕΕΤΤ, η οποία μπορεί να αποζημιώσει τους χρήστες ανάλογα με την περίπτωση.

Ο κανονισμός αυτός αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025, μετά τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ελληνίδες Αθλήτριες Υποψήφιες για Βραβεία European Aquatics 2024

Δύο Ελληνίδες αθλήτριες περιλαμβάνονται στις υποψηφιότητες της European Aquatics...

Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης για την κοινωνική ευαισθησία

«Οι ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πριν την ψήφιση...

Ο Γκλεν Πάουελ στο νέο θρίλερ “Homewreckers”

Ένας από τους πιο διάσημους ηθοποιούς του Χόλυγουντ, ο...

Ανακοινώθηκαν 100 επενδυτικά σχέδια στην Π.Ε. Φλώρινας

Ανακοινώθηκαν εκατό επενδυτικά σχέδια, με συνολικό προϋπολογισμό περίπου 144...