Ο βιώσιμος τουρισμός αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τους ταξιδιώτες και τους προορισμούς, όπως αναδείχθηκε σε πάνελ που διοργάνωσε η Digital Tourism Think Tank στο πλαίσιο της ειδικής ημερίδας “Future. Destination. Brand 2024” στο Λονδίνο. Σε αυτό συμμετείχαν εκπρόσωποι της ΕΟΤ, του Bloomberg News, του Wonderful Copenhagen και του Visit Greenland, με την συντονιστική ρόλο του Nicholas Hall από το Digital Tourism Think Tank.Η συζήτηση εστίασε στην σημασία της διαφάνειας στην ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης, στην προώθηση υπεύθυνων πρακτικών και στην εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας των τουριστικών προορισμών. Επίσης, αναδείχθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ενσωματωθεί αυτό το μήνυμα σε όλες τις επικοινωνίες με τους επισκέπτες.Η κυρία Σκαρβέλη παρουσίασε τη στρατηγική της Ελλάδας για τον βιώσιμο τουρισμό, η οποία εστιάζει στη διατήρηση του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου, την προώθηση υπεύθυνων πρακτικών και την ενίσχυση των τοπικών κοινοτήτων. Ανέφερε επίσης την πλατφόρμα SustainableGreece.co.uk ως παράδειγμα προβολής βιώσιμων πρακτικών στους ελληνικούς προορισμούς.Εκτός από τη συζήτηση, διεξήχθησαν και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης στα γραφεία του Skyscanner, με εκπροσώπους εθνικών οργανισμών τουρισμού, εστιάζοντας σε θέματα ψηφιακών τεχνολογιών και μάρκετινγκ.