Αναδιατάξεις στην Κατασκευή της Σήραγγας του Μετρό: Αναλύονται οι Λεπτομέρειες

Απαντήσεις- διευκρινίσεις σε σχέση με την κατασκευή σήραγγας της Γραμμής 4 του Μετρό στην περιοχή της Λεωφόρου Κατεχάκη, δίνει η ανάδοχος κοινοπραξία ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A. τονίζοντας πως “η κοινοπραξία εκτελεί το σπουδαίο αυτό έργο απολύτως προσηλωμένη στην ασφάλεια, την ποιότητα και την ταχύτητα κατασκευής του έργου”.

Ειδικότερα, πηγές της ΑΒΑΞ διευκρινίζουν:
– Η διάνοιξη βοηθητικής σήραγγας 186 μ. η οποία ενώνει την κύρια σήραγγα του μετρό με τον επίσταθμο που κατασκευάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, προβλέπεται από τις εγκεκριμένες μελέτες του έργου, κατασκευάζεται επακριβώς και σωστά στη θέση που έχει υποδειχθεί από τις μελέτες αυτές και θα παραμείνει ακριβώς στην ίδια θέση που σήμερα κατασκευάζεται για την εξυπηρέτηση της λειτουργίας του έργου.
– Σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη, η κατασκευή της βοηθητικής αυτής σήραγγας γίνεται σε δύο φάσεις, λόγω της μεγάλης διατομής της: Κατά την αρχική φάση διανοίγεται το πρώτο επίπεδο της σήραγγας, και κατά την επόμενη φάση διανοίγεται το δεύτερο επίπεδο, σε μεγαλύτερο βάθος, οπότε η κατασκευή ολοκληρώνεται. Από την αλληλογραφία τής αναδόχου με την Ελληνικό Μετρό ΑΕ, προέκυψε διαφορετική προσέγγιση αποκλειστικά και μόνο αναφορικά με την αλληλουχία των εργασιών εκσκαφής, χωρίς φυσικά να τίθεται ζήτημα κατασκευής σε δήθεν λανθασμένη θέση, ούτε άλλο ζήτημα ασφαλείας. Το τρέχον αυτό ζήτημα, μαζί με άλλα που εύλογα ανακύπτουν κατά την εκτέλεση ενός τόσο μεγάλου και σύνθετου έργου, θα διευθετηθεί κατά τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όπως συνήθως συμβαίνει, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στη σχετική σύμβαση για την κατασκευή του έργου.
– Κανένα ζήτημα ασφαλείας δεν τίθεται από την κατασκευή της βοηθητικής σήραγγας, καθώς όλα τα μέτρα προστασίας τηρούνται στο ακέραιο και ελέγχονται συστηματικά και συνεχώς σε 24ωρη βάση.
– Καμία μη αναμενόμενη επιφανειακή καθίζηση δεν έχει διαπιστωθεί, καθώς όλες οι σχετικές τιμές είναι πολύ χαμηλές και εντός των επιτρεπόμενων ορίων.
“Η ανάδοχος κοινοπραξία εκτελεί το σπουδαίο αυτό έργο απολύτως προσηλωμένη στην ασφάλεια, την ποιότητα και την ταχύτητα κατασκευής του έργου, όπως διαχρονικά συμβαίνει σε παρόμοια έργα των μελών της Κοινοπραξίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό” δηλώνουν πηγές της ΑVAX.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Συνάντηση Προέδρου Βουλγαρίας με Αυτοκράτορα Ιαπωνίας στο Τόκιο

Ο Πρόεδρος της Βουλγαρίας, Ρούμεν Ράντεφ, συναντήθηκε με τον Αυτοκράτορα της Ιαπωνίας, Ναρουχίτο, στο Τόκιο, στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψής του, ενισχύοντας τις διμερείς σχέσεις και τη συνεργασία στους τομείς της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

Αποχαιρετισμός στον Νίκο Γαλανό: Ένας Θρύλος του Ελληνικού Κινηματογράφου

Ο Νίκος Γαλανός, θρύλος του ελληνικού κινηματογράφου, απεβίωσε σε ηλικία 80 ετών μετά από μάχη με τον καρκίνο. Ένας άνδρας που έμεινε πιστός στην ελευθερία του και την τέχνη του.

Τραμπ: Πιστεύει στην επιθυμία του Πούτιν για ειρηνική λύση στην Ουκρανία

Ο Ντόναλντ Τραμπ εκφράζει την εμπιστοσύνη του στον Πούτιν για την ειρηνική λύση στην Ουκρανία, ενώ ο Ζελένσκι ζητά περισσότερες κυρώσεις κατά της Ρωσίας.

Η Στρατηγική Καινοτομίας της Ελλάδας: Η Σημασία των Κάθετων Οικοσυστημάτων

Ο εταίρος της ΕΥ και καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Χρήστος Ταραντίλης, αναλύει τη σημασία της στρατηγικής καινοτομίας της Ελλάδας και των κάθετων οικοσυστημάτων.