Παράξενη Μέθοδος της Κυβέρνησης για τη Διαφήμιση

«Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ακολουθεί μια ασυνήθιστη προσέγγιση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ακρίβειας, με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να αντιδρά με ανακοίνωσή του. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιστοσελίδα Data Journalists, το Υπουργείο Ανάπτυξης θα δαπανήσει 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστική καμπάνια σε τηλεοπτικά κανάλια, με στόχο την προστασία του καταναλωτή από την ακρίβεια και τον πληθωρισμό».

«Επίσης, αναφέρεται ότι από τις 10 Μάρτη, το υπουργείο έχει ήδη καταβάλει 3,7 εκατομμύρια στα κανάλια», προσθέτει η ανακοίνωση.

«Συνολικά, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση μέτρων που δεν έχουν αποδώσει, όπως υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ λόγω πληθωρισμού. Η κυβέρνηση φαίνεται να επινοεί τρόπους για να χορηγεί δημόσια κεφάλαια σε συγκεκριμένους φίλους της, σημειώνει η ανακοίνωση».

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Η Στρατηγική Καινοτομίας της Ελλάδας: Η Σημασία των Κάθετων Οικοσυστημάτων

Ο εταίρος της ΕΥ και καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Χρήστος Ταραντίλης, αναλύει τη σημασία της στρατηγικής καινοτομίας της Ελλάδας και των κάθετων οικοσυστημάτων.

Τραμπ: Πιστεύει ότι ο Πούτιν επιθυμεί την ειρηνική λύση στην Ουκρανία

Ο Ντόναλντ Τραμπ εκφράζει την πίστη του ότι ο Βλαντίμιρ Πούτιν επιθυμεί την ειρηνική λύση στον πόλεμο στην Ουκρανία, ενώ ο Ζελένσκι καλεί για περισσότερες κυρώσεις κατά της Ρωσίας.

Ουκρανία: Ζελένσκι ζητά από Τραμπ να συμβουλευτεί το Κίεβο για αποφάσεις

Ο ουκρανός πρόεδρος Ζελένσκι ζήτησε από τον αμερικανό ομόλογό του, Τραμπ, να μην πάρει αποφάσεις για την Ουκρανία χωρίς την έγκριση του Κιέβου, δείχνοντας αποφασιστικότητα στη διαχείριση της κρίσης με τη Ρωσία.

Συνάντηση Πατριάρχη Βαρθολομαίου με Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στο Βατικανό

Συνάντηση Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου με Πάπα Λέοντα ΙΔ' στο Βατικανό, όπου συζητήθηκαν οικουμενικά θέματα και σχέδια για την επερχόμενη επέτειο της Α' Οικουμενικής Συνόδου.