Παράξενη Μέθοδος της Κυβέρνησης για τη Διαφήμιση

«Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ακολουθεί μια ασυνήθιστη προσέγγιση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ακρίβειας, με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να αντιδρά με ανακοίνωσή του. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιστοσελίδα Data Journalists, το Υπουργείο Ανάπτυξης θα δαπανήσει 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστική καμπάνια σε τηλεοπτικά κανάλια, με στόχο την προστασία του καταναλωτή από την ακρίβεια και τον πληθωρισμό».

«Επίσης, αναφέρεται ότι από τις 10 Μάρτη, το υπουργείο έχει ήδη καταβάλει 3,7 εκατομμύρια στα κανάλια», προσθέτει η ανακοίνωση.

«Συνολικά, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 8,2 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση μέτρων που δεν έχουν αποδώσει, όπως υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ λόγω πληθωρισμού. Η κυβέρνηση φαίνεται να επινοεί τρόπους για να χορηγεί δημόσια κεφάλαια σε συγκεκριμένους φίλους της, σημειώνει η ανακοίνωση».

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Πυροβολισμοί σε καφετέρια στην Ακαδημία Πλάτωνος

Συναγερμός στην Ακαδημία Πλάτωνος λόγω πυροβολισμών σε καφετέρια, με έναν αστυνομικό και έναν πολίτη τραυματισμένους.

Τροχαίο ατύχημα στο Κολωνάκι: Οδηγός πολυτελούς SUV προκαλεί τραυματισμό 12 ανθρώπων

Ένας 35χρονος ημεδαπός οδηγείται στον εισαγγελέα για το τροχαίο ατύχημα με πολυτελές SUV που προκάλεσε τον τραυματισμό 12 πελατών ενός εστιατορίου στο Κολωνάκι.

Αντιδράσεις στην κυριακάτικη ανάρτηση του πρωθυπουργού

Αντιδράσεις από τον εκπρόσωπο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Τσουκαλά, στην κυριακάτικη ανάρτηση του πρωθυπουργού, αναφέροντας στην διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και τις απευθείας αναθέσεις.

Αθήνα: Στενή αντίθεση στις μονομερείς διεκδικήσεις της Λιβύης

Η Ελλάδα επαναλαμβάνει τη θέση της κατά των μονομερών διεκδικήσεων της Λιβύης, απαντώντας στη ρηματική διακοίνωση του ΟΗΕ.