Διυπουργική σύσκεψη για την ηλεκτρονική αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών

Σε μια ξεχωριστή συνάντηση, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε τη νέα ηλεκτρονική αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών όπου οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν τις υπηρεσίες από το 1 έως το 10. Με αυτόν τον τρόπο, ο πολίτης γίνεται ο πρώτος που εκφράζει τη γνώμη του, με στόχο ένα πιο αποτελεσματικό και φιλικό κράτος.Η διαδικασία αξιολόγησης γίνεται μέσω ενός Ϩηφιακού ερωτηματολογίου στη σελίδα axiologisi.ypes.gov.gr, περιλαμβάνοντας ερωτήσεις για περίπου 45 υπηρεσίες και φορείς. Οι πολίτες μπορούν να αξιολογήσουν υπηρεσίες όπως το ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο, την ΑΑΔΕ, αλλά και άλλους τομείς όπως η καθαριότητα, ο ηλεκτροφωτισμός, και οι δημόσιες συγκοινωνίες.Μετά την αξιολόγηση, τα δεδομένα θα είναι διαθέσιμα σε όλους, λειτουργώντας ως εργαλείο διαφάνειας και λογοδοσίας για τη βελτίωση του κράτους. Ο πρωθυπουργός τόνισε τη σημασία της συμμετοχής των πολιτών, καθώς αυτοί μπορούν να συμβάλουν στην αναγνώριση αδυναμιών και την επίτευξη πραγματικής προόδου.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα: Συνολικά 107 φορτηγά με τρόφιμα και φάρμακα

Συνολικά 107 φορτηγά με ανθρωπιστική βοήθεια, περιλαμβάνοντας τρόφιμα, φάρμακα και ιατρικό εξοπλισμό, έφτασαν στη Λωρίδα της Γάζας μετά από έλεγχο από τις ισραηλινές αρχές.

Νέες συλλήψεις στην Τουρκία για διαφθορά: Στο στόχαστρο και η οικογένεια του δημάρχου Ιμάμογλου

Η τουρκική αστυνομία προχώρησε σε νέες συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για διαφθορά, μεταξύ των συλληφθέντων και μέλη της οικογένειας του δημάρχου Ιμάμογλου. Η φυλάκιση του αντιπολιτευόμενου δημάρχου της Κωνσταντινούπολης έχει προκαλέσει αντιδράσεις στην Τουρκία.

Υπόγειο Πάρκινγκ στη Νέα Ιωνία: Έργο Υπερτοπικής Σημασίας

Η υπογραφή προγραμματικής σύμβασης για την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στη Νέα Ιωνία αναδεικνύει τη σημασία του έργου για την περιοχή και την κινητικότητα.

Νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων από την Hellenic Train

Η Hellenic Train παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων εισιτηρίων, προσφέροντας ευελιξία και βελτίωση στην εξυπηρέτηση των επιβατών της.