Η Υφυπουργός Τουρισμού Αναδεικνύει τον Ρόλο των ΜΜΕ στην Ανάπτυξη

Η Ελλάδα έχει μπροστά της μια μοναδική ευκαιρία. Να μετατρέψει την ισχυρή τουριστική της ταυτότητα σε μοχλό ποιοτικής και βιώσιμης ανάπτυξης. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι οι βασικοί φορείς αυτού του μετασχηματισμού.

Όπως τόνισε η κυρία Καραμανλή, “με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, θεσμικά εργαλεία, τεχνολογική καινοτομία και επενδυτική κινητοποίηση μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός θα συνεχίσει να αποτελεί θεμέλιο προόδου για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, τις τοπικές κοινωνίες, την οικονομία και τελικά τον κάθε πολίτη”.

Η υφυπουργός από το βήμα του συνεδρίου σημείωσε ότι η τουριστική δραστηριότητα δεν αποτελεί απλώς έναν από τους πιο εξωστρεφείς και ανθεκτικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Συνιστά έναν πολλαπλασιαστή αξίας που διαχέεται σε άλλους τομείς και παράλληλα δημιουργεί συνεχώς θέσεις εργασίας. “Πίσω από κάθε τουριστική εμπειρία που προσφέρει η χώρα μας, εκατοντάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό ώστε να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και αυτό ισχύει είτε πρόκειται για μικρά οικογενειακά ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια είτε για επιχειρήσεις εμπορίου, εστίασης και μεταφορών”, ανέφερε η κυρία Καραμανλή.

Στόχος του υπουργείου Τουρισμού, σύμφωνα με την κυρία Καραμανλή, παραμένει η περαιτέρω διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και η διάχυση των επισκεπτών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. “Για τον λόγο αυτό ενισχύουμε τις ειδικές μορφές τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός, ο καταδυτικός, ο τουρισμός ευεξία και υγείας και ο οινοτουρισμός, που βασίζονται στην τοπική επιχειρηματικότητα και ενισχύουν την πολυμορφία των προορισμών. Ενδυναμώνουμε επίσης ψηφιακά τις ειδικές μορφές τουρισμού και αναβαθμίζουμε την επίσημη τουριστική πύλη της χώρας, το Visit Greece με εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Με αυτές τις δράσεις ακόμα και η μικρότερη επιχείρηση θα μπορεί να είναι ορατή στους επισκέπτες (Έλληνες και ξένους) και να ωφελείται. Εξαιρετικά σημαντικά είναι και τα προγράμματα κατάρτισης που έχουν στόχο τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων στον τουρισμό. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στο πρόγραμμα Τουρισμός Για Όλους το οποίο με το αυξημένο προβλεπόμενο ποσό που διατέθηκε ενίσχυσε την προσβασιμότητα στον τουρισμό για χιλιάδες συμπολίτες μας και διοχέτευσε ρευστότητα σε μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις”.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Η υπερασπιστική γραμμή της Ειρήνης Μουρτζούκου για τον θάνατο του Παναγιωτάκη

Η Ειρήνη Μουρτζούκου απολογείται για τον θάνατο του 15 μηνών Παναγιωτάκη, επικαλούμενη ψυχιατρικά προβλήματα και ρίχνοντας ευθύνες στη μητέρα του βρέφους.

Εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ: Δασμοί 21 δισ. ευρώ σε αμερικανικά προϊόντα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζει κατάλογο δασμών ύψους 21 δισ. ευρώ σε αμερικανικά προϊόντα, ενώ οι διαπραγματεύσεις για εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ παραμένουν ανεπίλυτες. Ο Αντόνιο Ταγιάνι προτείνει προγράμματα για την οικονομία της ευρωζώνης.

Σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας προτείνει τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ από την ίδρυσή του έως σήμερα, με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ανακοίνωση TikTok: Διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων από Κινέζικους Διακομιστές

Η TikTok ανακοίνωσε τη διαγραφή προσωπικών δεδομένων από κινέζικους διακομιστές σε απάντηση σε αναφορές για παράνομη αποθήκευση.