Μια γυναίκα επισκέφθηκε ινστιτούτο αισθητικής στην Αθήνα, όπου και προχώρησε σε προκαταβολή 40.183 ευρώ για υπηρεσίες προσώπου, σώματος και αδυνατίσματος για την ίδια και την ανιψιά της. Δυστυχώς, οι διαδικασίες που ακολούθησαν οδήγησαν σε φλεγμονή και λιπονέκρωση, με συνέπεια να χρειαστεί χειρουργική επέμβαση.
Όταν η γυναίκα ζήτησε επιστροφή των χρημάτων, βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν λαβύρινθο υπευθύνων που την παρέπεμπαν από τον έναν στον άλλο, καθιστώντας την προσπάθειά της να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρετικά δύσκολη. Τελικά, το δικαστήριο επιδίκασε υπέρ της το ποσό των 24.900 ευρώ ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που υπέστη.
Στη διάρκεια της ενημέρωσης για τις υπηρεσίες του ινστιτούτου, οι υπάλληλοι της είπαν ότι είχε το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός ενός μήνα, επιστρέφοντας το σύνολο του ποσού που είχε καταβάλει. Παρόλα αυτά, η διαδικασία που ακολούθησε η γυναίκα για να επιστρέψει το ποσό των 9.540 ευρώ για ένα επιπλέον πακέτο υπηρεσιών που αγόρασε, δεν ήταν εύκολη.
Η ανιψιά της, που ήταν ο αποδέκτης του δώρου, αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει το πακέτο, γεγονός που οδήγησε την γυναίκα να καταγγείλει τη σύμβαση. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι του ινστιτούτου άρχισαν να της λένε ότι έχασαν την υπεύθυνη δήλωση υπαναχώρησης, αναγκάζοντας την να υποβάλει μια νέα δήλωση, η οποία επίσης “χάθηκε”.
Εκτός από τις οικονομικές επιπτώσεις, η γυναίκα υπέστη και σοβαρά προβλήματα υγείας λόγω της θεραπείας. Ο ιατρός του ινστιτούτου προκάλεσε ρήξη επιδερμικής κύστης, η οποία οδήγησε σε λιπονεκρώσεις και απόστημα. Για την αντιμετώπιση της κατάστασης, αναγκάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και να λάβει αναρρωτική άδεια.