Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) θέτει σε λειτουργία το νέο σύστημα εξυπηρέτησης "my1521", το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη.
Η νέα υπηρεσία της ΑΑΔΕ, το my1521, αποτελεί πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας που ενισχύει την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τον κ. Πιτσιλή, ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια πιο αποδοτική και φιλική δημόσια διοίκηση που εστιάζει στις ανάγκες του πολίτη με σεβασμό και κατανόηση.
Το my1521 προσφέρει τρία επίπεδα υποστήριξης, με εξειδικευμένους εκπροσώπους για την άμεση απάντηση σε ερωτήματα, εξειδικευμένα στελέχη για πιο σύνθετα ζητήματα και αρμόδιες υπηρεσίες για πολύπλοκες περιπτώσεις.
Κατά τον Αύγουστο, μήνα πιλοτικής εφαρμογής, το 1521 απάντησε στο 95% των κλήσεων και επιλύθηκαν προβλήματα με την πρώτη επικοινωνία σε ποσοστό 85%. Η υπηρεσία λάμβανε 2.000 τηλεφωνικές κλήσεις καθημερινά, με προοπτική να δεχθεί έως και 5.000 κλήσεις ημερησίως.
Το my1521 αναβαθμίζει την επικοινωνία με το Δημόσιο και ενισχύει την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, συμβάλλοντας στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών και τη βελτίωση της δημόσιας διοίκησης.