THEINSIDER Live

Ο Τσίπρας και η αλλαγή στο rebranding: Από μίμηση Ανδρέα σε ατάκες Δελτίων Τύπου

Κατά παλιά, ο κ. Τσίπρας μιμείτο τη φωνή του Ανδρέα, αλλά πλέον, με το rebranding, επιλέγει να χρησιμοποιεί ατάκες από τα Δελτία Τύπου του ΠΑΣΟΚ. Αναλυτές σχολιάζουν την ομιλία του στο συνέδριο του Economist στη Θεσσαλονίκη και αναφέρουν παραδείγματα που προέρχονται από παλαιότερα Δελτία Τύπου του κόμματος.
Ο Τσίπρας και η αλλαγή στο rebranding: Από μίμηση Ανδρέα σε ατάκες Δελτίων Τύπου

Κατά παλιά, ο κ. Τσίπρας είχε την τάση να μιμείται τη φωνή του Ανδρέα, όμως πλέον, στο πλαίσιο του rebranding, επέλεξε να συνθέσει την ομιλία του χρησιμοποιώντας ατάκες από τα Δελτία Τύπου του ΠΑΣΟΚ», σχολιάζουν πηγές του ΠΑΣΟΚ, αναφερόμενες στην ομιλία του πρώην πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του Economist στη Θεσσαλονίκη.

Τέλος, καταλήγουν, επισημαίνοντας ότι «Όπως η έμφαση που δίνει στην αντιστοίχηση της αγοραστικής δύναμης των μισθών, η οποία είναι αντιγραφή από Δελτίο Τύπου της 26ης Αυγούστου. Ή η πρόταση που διατυπώνει εδώ και τρία χρόνια ο Νίκος Ανδρουλάκης για την προώθηση του Made in Greece».