Φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά με μπαλώματα στον σιδηρόδρομο και ο νέος ΟΣΕ θα γίνει μία νέα εταιρεία που θα ξεπερνά τις αγκυλώσεις και τα ταμπού που υπήρχαν στο παρελθόν, τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Στη συζήτηση με τον αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του Υπερταμείου Πέτρο Σταμπολίδη, κατά την εκδήλωση με θέμα "Δημιουργώντας Υπεραξία για την Ελλάδα", που διοργάνωσε το Υπερταμείο στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ.
Όπως τόνισε ο κ. Κυρανάκης, τον περασμένο Ιούλιο πέρασε από την ελληνική Βουλή με δική μας πρωτοβουλία ένα νομοσχέδιο το οποίο αλλάζει τον ΟΣΕ και τον κάνει μία σύγχρονη εταιρεία, με το πιο ευέλικτο πλαίσιο στο ελληνικό δημόσιο, σε επίπεδο στελέχωσης, δαπανών και έργων. Ο νέος σιδηρόδρομος ξεκινά σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για να αλλάξουμε σελίδα στον οργανισμό.
Ο αναπληρωτής υπουργός τόνισε την πολιτική βούληση για την αλλαγή και την επιτάχυνση των έργων. Ξεκινούν οι διαδικασίες προκήρυξης των έργων, με τεχνικές ομάδες έτοιμες να τρέξουν και να βάλουν σε τάξη τον νέο ΟΣΕ. Η ανασύνταξη της γραμμής του Δομοκού αποτελεί ένα από τα πρώτα μεγάλα έργα που υλοποιούνται.
Ο νέος σιδηρόδρομος έχει σχεδιαστεί με σκοπό να ξεφύγει από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος και να κινηθεί πιο γρήγορα προς τις προηγούμενες καταστάσεις. Η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του σιδηροδρόμου αναμένεται να φέρει εκατομμύρια ευρώ για την ελληνική οικονομία.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υπερταμείου, Πέτρος Σταμπολίδης, υπογράμμισε την επιτυχία των υποδομών και των έργων που υλοποιούνται. Η συμμετοχή του ΡΡF στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αποτελεί έναν από τους μεγάλους στόχους που έχουν επιτευχθεί. Το Υπερταμείο συνεργάζεται με τους οργανισμούς για την υλοποίηση των έργων και την προώθηση της εθνικής προίκας.
Η συνεργασία μεταξύ των υπουργείων και του Υπερταμείου έχει οδηγήσει στην επιτάχυνση των διαδικασιών και την αποτελεσματική υλοποίηση των έργων. Η αλλαγή στον σιδηρόδρομο αναμένεται να φέρει σημαντικές εξελίξεις για την οικονομία της χώρας.