Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα το επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2025 παρουσιάζει σταθερή αύξηση, με το υπουργείο Εμπορίου να ανακοινώνει σημαντική αύξηση στις διαδικτυακές πωλήσεις ποικίλων προϊόντων.
Σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής της Κίνας (NBS), οι πωλήσεις λιανικής μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 9,2% ετησίως στο επτάμηνο του τρέχοντος έτους.
Οι ψηφιακές μικροσυσκευές και οι ανταλλαγές προϊόντων παλιάς τεχνολογίας με σύγχρονα αναδεικνύονται ως κορυφαίοι στην κατανάλωση, με τις πωλήσεις προσωπικών υπολογιστών να αυξάνονται κατά 29,9% και τις πωλήσεις συσκευών ρούχων να αυξάνονται κατά 28,4%, σύμφωνα με το υπουργείο.
Παράλληλα, οι πωλήσεις υπηρεσιών μέσω διαδικτύου σημείωσαν δυναμική ανάπτυξη, με τις πωλήσεις στον τουρισμό, στο κέτερινγκ και στην πολιτιστική ψυχαγωγία να αυξάνονται κατά 24,8%, 16,6% και 11% αντίστοιχα.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ