Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρουσίασε πρόταση για τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής στον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) Μεταμόρφωσης, με στόχο τη μείωση των καθυστερήσεων και την αύξηση της ικανότητας εξυπηρέτησης των κυκλοφοριακών φορτών, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Χρίστος Δήμας.
Κατά τις ώρες αιχμής, παρατηρούνται ουρές αναμονής εκατοντάδων μέτρων στην Αττική Οδό στην έξοδο προς Λαμία, λόγω της συνένωσης δύο κλάδων εισόδου προς την εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Η προτεινόμενη παρέμβαση περιλαμβάνει την αποφυγή συνένωσης των δύο κλάδων εισόδου, με στόχο την ανεξάρτητη είσοδο στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών - Θεσσαλονίκης, καθώς και τον υπερδιπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας με αναμενόμενη μείωση των καθυστερήσεων κατά 50% στις ώρες αιχμής.
Η προτεινόμενη λύση περιλαμβάνει τη διατήρηση των υφιστάμενων ορίων απαλλοτρίωσης, μικρή όχληση κατά τη διάρκεια της κατασκευής, χαμηλό κατασκευαστικό κόστος και έως και διπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας των κλάδων.
Ο Υπουργός Χρίστος Δήμας τόνισε τη σημασία της παρέμβασης, ενώ ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος υπογράμμισε ότι οι μικρές παρεμβάσεις μπορούν να βελτιώσουν την κατάσταση, ενώ ο γενικός γραμματέας Δημήτρης Αναγνώπουλος ανέφερε ότι η παρέμβαση αυτή θα βελτιώσει την κυκλοφοριακή ροή στον κόμβο της Μεταμόρφωσης.
Για την υλοποίηση της παρέμβασης απαιτείται η εκπόνηση απαραίτητων μελετών από τον παραχωρησιούχο.
Συνημμένο σχέδιο με την προτεινόμενη λύση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.