Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025, το 2024 παρατηρήθηκε αύξηση του συνολικού κύκλου εργασιών B2C επιχειρήσεων προς καταναλωτές κατά 7%, φτάνοντας τα 819 δισ. ευρώ από τα 765 δισ. ευρώ. Η Δυτική Ευρώπη είχε τη χαμηλότερη αύξηση στον κλάδο (5%), ενώ η Ανατολική Ευρώπη κατέγραψε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης (18%).
Αναλυτικά, η Βοσνία-Ερζεγοβίνη ήταν η χώρα με τη μεγαλύτερη αύξηση (+117%) στον κλάδο, ενώ η Γαλλία αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη αγορά B2C e-commerce στην Ευρώπη. Η τεχνητή νοημοσύνη επιφέρει εξατομίκευση και αποτελεσματική διαχείριση τιμών, ενώ οι καταναλωτές ζητούν πιο ευέλικτες επιλογές παράδοσης.
Σύμφωνα με την έκθεση, η βιωσιμότητα αποτελεί βασική τάση, με φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές στη συσκευασία και τις παραδόσεις. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά, προβλέπεται συνολική ανάπτυξη 7% στην Ευρώπη για το 2025, με το 81% του κύκλου εργασιών να σημειώνεται στην ΕΕ-27.