Κοινωνία
Κλιματικά Ουδέτερα Προϊόντα: Η Ανάγκη για Ενημέρωση και Ευαισθησία
Μια πρώτη έρευνα αναδεικνύει την ανάγκη για ενημέρωση και ευαισθησία των καταναλωτών σχετικά με τα κλιματικά ουδέτερα προϊόντα και την προστασία του περιβάλλοντος.

Το κλιματικά ουδέτερο προϊόν είναι αυτό που υπολογίζει τις εκπομπές CO₂ που προκύπτουν σε όλο τον κύκλο ζωής του. Μια πρώτη έρευνα που πραγματοποιήθηκε αναδεικνύει την περιορισμένη γνώση των καταναλωτών σχετικά με τα κλιματικά ουδέτερα προϊόντα. Οι συμμετέχοντες δεν είναι σίγουροι για τις αντισταθμίσεις εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου ή τη χρήση των carbon credits. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό θα επέλεγε κλιματικά ουδέτερα προϊόντα, ενώ αναγνωρίζει τη σημασία της περιβαλλοντικής προστασίας και της μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.Οι καταναλωτές αναμένουν από την αγορά κλιματικά ουδέτερων προϊόντων να προσφέρει εμπιστοσύνη, πρόσβαση σε αξιόπιστες περιβαλλοντικές πληροφορίες, και αξιόπιστη υποστήριξη για βιώσιμους ισχυρισμούς. Επιπλέον, θεωρούν ότι η αγορά κλιματικά ουδέτερων προϊόντων μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα των πόρων και να ενισχύσει την οικολογική συνείδηση.Τέλος, οι απαντήσεις των καταναλωτών αναδεικνύουν μεγαλύτερη ευαισθησία των γυναικών και των νεότερων και πιο εύπορων ατόμων σχετικά με την αειφορία και την κλιματική ουδετερότητα.