Κοινωνία
Στρατηγική Ενίσχυσης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ψηφιακή Εποχή
Ο Γενικός Γραμματέας, Δημήτρης Κιρμικίρογλου, αναλύει τις πρωτοβουλίες για τη στήριξη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή, εστιάζοντας στις προκλήσεις και τις στρατηγικές αντιμετώπισής τους.

Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή. Ο Γενικός Γραμματέας, Δημήτρης Κιρμικίρογλου, αναφέρθηκε εκτενώς στο Olympia Forum VI, εστιάζοντας στην ανάγκη για μια σαφή στρατηγική αντιμετώπισης των προκλήσεων που επιφέρει η ψηφιοποίηση.Οι αλλαγές στον χώρο της ενημέρωσης έχουν μετατοπίσει τα διαφημιστικά έσοδα προς τις Ϩηφιακές πλατφόρμες, δημιουργώντας προκλήσεις για τα παραδοσιακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η ανάγκη για μια στρατηγική που θα διασφαλίζει την οικονομική βιωσιμότητα των μέσων αυτών είναι επιτακτική, με έμφαση στην ψηφιακή ανισότητα και την παραπληροφόρηση.Η Γενική Γραμματεία έχει δρομολογήσει πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ανασυγκρότηση του χώρου της ενημέρωσης, με τη θέσπιση μητρώων και τη χορήγηση σημαντικής χρηματοδότησης. Επιπλέον, προωθείται ένα εθνικό σχέδιο για την παιδεία στα μέσα, με στόχο την προστασία των δημοσιογράφων και την ενίσχυση της επαγγελματικής ηθικής.Ο Δημήτρης Κιρμικίρογλου επισημαίνει την ανάγκη για ποιοτική δημοσιογραφία και την ενίσχυση του τοπικού τύπου, ως ασπίδας κατά της παραπληροφόρησης. Με νομοθετικές πρωτοβουλίες και εθνικές στρατηγικές, προωθείται η δημιουργία ενός σταθερού και βιώσιμου περιβάλλοντος για τα μέσα ενημέρωσης.