Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κ. Κυρανάκης, δημοσίευσε ένα βίντεο που απεικονίζει την πορεία της αμαξοστοιχίας 2591 (Θεσσαλονίκη - Λάρισα) στις 5 Νοεμβρίου. Στην ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επισημαίνει ότι το τρένο δεν εισήλθε ποτέ στην αντίθετη γραμμή, καθώς η πορεία του είχε προγραμματιστεί με τηλεδιοίκηση.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, όταν μια διαδρομή ορίζεται με τηλεδιοίκηση, τα φωτοσήματα ενεργοποιούνται αυτόματα, αποτρέποντας την είσοδο άλλου τρένου στην ίδια γραμμή. Το προαστιακό τρένο στη Σίνδο, με 4 γραμμές (2 ανόδου και 2 καθόδου), πραγματοποίησε οπισθοπορία για την αποβίβαση επιβατών στην αποβάθρα, με την συνολική απόσταση μεταξύ των "κλειδιών" του σταθμού να ανέρχεται σε περίπου 800 μέτρα.
Ωστόσο, δεν εξηγήθηκε στους επιβάτες ο λόγος αλλαγής χάραξης, προκαλώντας δυσπιστία. Ο Κ. Κυρανάκης υπογραμμίζει ότι με τα νέα ψηφιακά συστήματα, ο έλεγχος και η διερεύνηση περιστατικών αποδεικνύουν ότι η ασφάλεια του σιδηροδρόμου αναβαθμίζεται σημαντικά.