THEINSIDER Live

ΕΟΠΥΥ: Ανάλυση της Δωρεάν Υπηρεσίας "Κατ' Οίκον" Φαρμάκων Υψηλού Κόστους

Η νέα υπηρεσία "Κατ' Οίκον" αποστολής Φαρμάκων Υψηλού Κόστους του ΕΟΠΥΥ έχει εξυπηρετήσει πάνω από 140.000 ασθενείς, με σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και σχέδια για μελλοντική επέκταση και βελτίωση.
ΕΟΠΥΥ: Ανάλυση της Δωρεάν Υπηρεσίας "Κατ' Οίκον" Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
Η νέα υπηρεσία "Κατ' Οίκον" αποστολής Φαρμάκων Υψηλού Κόστους του ΕΟΠΥΥ έχει εξυπηρετήσει πάνω από 140.000 ασθενείς, με σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και σχέδια για μελλοντική επέκταση και βελτίωση.

Η υπηρεσία "Κατ' Οίκον" αποστολής Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) του ΕΟΠΥΥ έχει καταγράψει εντυπωσιακά αποτελέσματα κατά το πρώτο τετράμηνο λειτουργίας της. Συνολικά, 141.047 ασθενείς έχουν λάβει τη φαρμακευτική τους αγωγή μέσω της υπηρεσίας, είτε στο σπίτι τους (40.809 ασθενείς), είτε σε αποκεντρωμένα σημεία του ΕΟΠΥΥ (100.238 ασθενείς) που δεν διαθέτουν φαρμακεία.

Αναλύοντας τα δεδομένα, παρατηρείται ότι το 47% των δικαιούχων βρίσκονταν στην Αττική, το 16% στη Θεσσαλονίκη, το 14% στα νησιά και το 23% σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Περισσότερο από το 50% των ασθενών παρέλαβαν τη φαρμακευτική τους αγωγή σε απομακρυσμένες περιοχές.

Τα πρόσθετα ποιοτικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας περιλαμβάνουν την ηλεκτρονική παρακολούθηση και διαχείριση της ιχνηλασιμότητας των φαρμάκων, την πανελλαδική κάλυψη παραδόσεων σύμφωνα με τα Good Distribution Practices και τον μέσο χρόνο παράδοσης των φαρμάκων σε 3,6 ή 6 ημέρες, ανάλογα με την περιοχή διαμονής του ασθενούς.

Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ αναφέρει ότι παρατηρείται αύξηση 5% στα αιτήματα από νέους ασθενείς για την υπηρεσία "Κατ' Οίκον" και επισημαίνει τη συνεχή προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Στο μέλλον, η ενσωμάτωση ιδιωτικών φαρμακείων στο πρόγραμμα αναμένεται να οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη αποδοχή και εξυπηρέτηση των δικαιούχων, ενισχύοντας την προσπάθεια για καλύτερη υγεία και ποιότητα ζωής στην ελληνική κοινωνία.