THEINSIDER Live

Παράπονα και καταγγελίες στις τηλεπικοινωνίες το 2024

Αμφισβήτηση χρεώσεων λογαριασμών, συνεχιζόμενες βλάβες, χαμηλή ποιότητα υπηρεσίας, καθυστερήσεις παραδόσεων και άλλα προβλήματα που αντιμετώπισε η ΕΕΤΤ το έτος 2024.
Παράπονα και καταγγελίες στις τηλεπικοινωνίες το 2024

Καταγγελίες και παράπονα πλήθος αντιμετώπισε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) το 2024. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται η αμφισβήτηση χρεώσεων λογαριασμών, οι αναφορές για συνεχιζόμενες βλάβες, η χαμηλή ποιότητα υπηρεσίας, η άρνηση παροχής υπηρεσιών, καθυστερήσεις παραδόσεων και απώλειες αντικειμένων.

Σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων, η ΕΕΤΤ διαχειρίστηκε συνολικά 8.599 καταγγελίες, εκ των οποίων οι περισσότερες αφορούσαν ηλεκτρονικές επικοινωνίες. Το μεγαλύτερο μέρος των παραπόνων σχετιζόταν με συνδυαστικές σταθερές υπηρεσίες, ενώ στην κορυφή της λίστας προβλημάτων βρέθηκαν η αμφισβήτηση χρεώσεων, οι συνεχιζόμενες βλάβες, η χαμηλή ποιότητα υπηρεσίας, οι καθυστερήσεις ή άρνηση παροχής υπηρεσιών και άλλα.

Στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, η ΕΕΤΤ διαχειρίστηκε περίπου 1.238 παράπονα, τα οποία αφορούσαν κυρίως καθυστερήσεις παραδόσεων, απώλειες αντικειμένων και θέματα χρεώσεων.

Για τη διευκόλυνση των πολιτών, εκδόθηκε νέος Κανονισμός εξέτασης παραπόνων και επίλυσης διαφορών, ενώ το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Καταγγελιών, ΕΡΜΗΣ, αποτελεί καταλυτικό εργαλείο στη διαδικασία.

Σημαντικά ορόσημα το 2024 αποτέλεσαν η ανάθεση στην ΕΕΤΤ του ρόλου Συντονιστή Ψηφιακών Υπηρεσιών, η πληθυσμιακή κάλυψη από δίκτυα 5ης γενιάς και οι ελέγχοι στην αγορά των τηλεπικοινωνιών.