Toyota: Ανακοίνωσε την Ομάδα Οδηγών της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2025

Η Toyota έγινε η πρώτη ομάδα που επιβεβαίωσε την πλήρη σύνθεση των οδηγών της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2025, μια ημέρα αφότου κατέκτησε τον τέταρτο διαδοχικό τίτλο της στους κατασκευαστές. Η ιαπωνική ομάδα θα επιδιώξει να υπερασπιστεί το “στέμμα” της στους κατασκευαστές, αλλά και να ανακτήσει τον τίτλο σε οδηγούς και συνοδηγούς, “κατεβάζοντας” τέσσερα αυτοκίνητα για τους Σάμι Παγιάρι, Κάλε Ροβάνπερα, Έλφιν Έβανς και Τακαμότο Κατσούτα. Επιπρόσθετα, ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Οζιέ, θα οδηγήσει ένα Yaris Rally1 σε επιλεγμένους αγώνες. Επίσης, εξελίσσεται και η διοικητική δομή της Toyota, με τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Γιούχα Κάνκουνεν, να αναλαμβάνει ένα νέο ρόλο ως αναπληρωτής του επικεφαλής της ομάδας, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μόλις 22 ετών Παγιάρι θα είναι οδηγός… πλήρους απασχόλησης στο WRC το 2025, ύστερα από την “κυριαρχική” σεζόν του στο WRC2, στο οποίο πανηγύρισε την κατάκτηση του τίτλου, τον οποίο “κλείδωσε” στο Ράλι Ιαπωνίας την περασμένη εβδομάδα. Υπενθυμίζεται ότι ο Φινλανδός “έτρεξε” φέτος σε τρεις αγώνες του WRC, οδηγώντας ένα Yaris Rally1 HYBRID, με το οποίο πανηγύρισε την πρωτιά σε μια ειδική, ενώ τερμάτισε τέταρτος στο Ράλι Φινλανδίας. Ύστερα από μια επιτυχημένη τριετή συνεργασία, ο Παγιάρι και η συνοδηγός του, Ένι Μάλκονεν, θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους, μολονότι ο αντικαταστάτης της δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

Ο 24χρονος Κάλε Ροβάνπερα επιστρέφει σε πλήρες πρόγραμμα αγώνων, ύστερα από τη σεζόν του 2024, όπου έτρεξε σε επιλεγμένα Ράλι και πανηγύρισε τέσσερις νίκες σε επτά εκκινήσεις. Ο Φινλανδός, ο οποίος στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών το 2022 και το 2023, θα έχει ξανά δίπλα του τον επί χρόνια συνοδηγό του, Γιόνε Χάλτουνεν.

Ο Έλφιν Έβανς συνεχίζει τη θητεία του στην Toyota, καθώς ετοιμάζεται για την έκτη διαδοχική σεζόν του στην ομάδα πλάι στον συνοδηγό του, Σκοτ Μάρτιν. Ο Ουαλός ολοκλήρωσε τη σεζόν του 2024 με νίκη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Ιαπωνία, και εξασφάλισε την δεύτερη θέση στη βαθμολογία των οδηγών για τέταρτη φορά.

Τέλος, ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα θα συνεχίσει γι’ ακόμη μια χρονιά στην ομάδα, αφού έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να κατακτήσει η Toyota τον τίτλο στους κατασκευαστές για το 2024. Οι εξαιρετικές εμφανίσεις του, συμπεριλαμβανομένης της “Super Sunday” στο Ράλι της Κεντρικής Ευρώπης, όπου πήρε το μέγιστο των βαθμών, αποδείχθηκαν κρίσιμες στο να εξασφαλίσει η ιαπωνική ομάδα τον τίτλο.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

ΕΛΚΑΚ: Ελληνογαλλικό Συμπόσιο Αμυντικής Καινοτομίας

Το νέο Ελληνικό Κέντρο Αμυντικής Καινοτομίας (ΕΛΚΑΚ) φιλοξένησε το...

Προετοιμασία αθλητών για τη χειμερινή περίοδο

Οι αθλητές του Νίκου Στυλιανίδη ολοκλήρωσαν το βασικό στάδιο...

Δημιουργική προσέγγιση και αλλαγές στην εξοπλιστική πολιτική και τη στρατιωτική θητεία

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, τόνισε την ανάγκη...

Η Ελλάδα ως μεσολαβητής και soft power στη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια

Η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει θετικό και μεσολαβητικό ρόλο...