Μια νέα ψηφιακή υπηρεσία ξεκινά σήμερα λειτουργία στο gov.gr, προωθώντας την ψηφιακή μεταρρύθμιση της χώρας. Η υπηρεσία με τίτλο "Ψηφιακή βεβαίωση ή συνυπογραφή προτυποποιημένου ιδιωτικού εγγράφου" αποτελεί επέκταση των υπηρεσιών "Ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου" και "Ψηφιακή βεβαίωση ιδιωτικού συμφωνητικού".
Μέσω αυτής της καινοτόμου ψηφιακής υπηρεσίας, νομικά πρόσωπα και πολίτες μπορούν πλέον να συνεργάζονται με ασφάλεια και ευκολία, αντικαθιστώντας τις χρονοβόρες διαδικασίες και τη γραφειοκρατία.
Η κύρια καινοτομία της νέας υπηρεσίας είναι ότι το έγγραφο δημιουργείται από το νομικό πρόσωπο, αντί για το φυσικό πρόσωπο όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Αρχικά, η εφαρμογή της υπηρεσίας αφορά έγγραφα που υπογράφονται από φυσικά πρόσωπα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών, με σχέδια επέκτασης σε άλλους κλάδους στο μέλλον.
Η διαδικασία λειτουργίας της υπηρεσίας περιλαμβάνει τη δημιουργία και ανάρτηση του εγγράφου από το νομικό πρόσωπο, την υπογραφή του από τα φυσικά πρόσωπα μέσω της υπηρεσίας στο gov.gr, και την έκδοση του μετά την ολοκλήρωση της υπογραφής.
Κάθε έγγραφο που εκδίδεται μέσω της υπηρεσίας αναρτάται στη Θυρίδα Πολίτη και στο Gov.gr Wallet, φέροντας μοναδικό αναγνωριστικό κωδικό, QR code και ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Για να χρησιμοποιήσει ένα νομικό πρόσωπο την υπηρεσία για την ανάρτηση εγγράφων στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη, πρέπει να υποβάλλει αίτηση στην Υπηρεσία Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.