THEINSIDER Live

Η Πελοπόννησος: Νέα Ταυτότητα και Στρατηγική Εξωστρέφεια

Η Πελοπόννησος επανασυστήνεται με νέα ταυτότητα και στρατηγική εξωστρέφεια που στοχεύει στη δημιουργία αξίας και προσέλκυσης επενδύσεων, σε συνεργασία με διεθνείς εταίρους.
Η Πελοπόννησος: Νέα Ταυτότητα και Στρατηγική Εξωστρέφεια

Η Πελοπόννησος γυρίζει σελίδα και επανασυστήνεται στον κόσμο με μια νέα ταυτότητα που φιλοδοξεί να εκφράσει τη δύναμη, την αυθεντικότητα και την προοπτική της. Αυτή η στρατηγική δεν αφορά μόνο τον τουρισμό, αλλά αγγίζει κάθε πτυχή της ζωής και της ανάπτυξης, συνδυάζοντας ιστορία, πολιτισμό, φύση, γαστρονομία και καινοτομία.

Το όραμα για την Πελοπόννησο είναι να αναδειχθεί ως ένας τόπος δυναμικός και εξωστρεφής, αλλά ταυτόχρονα αυθεντικός. Ένας τόπος που προσφέρει ποιότητα ζωής στους κατοίκους του και ελκυστικές ευκαιρίες σε επισκέπτες, συνεργάτες και επενδυτές. Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, επισημαίνει ότι το νέο place brand δεν αφορά μόνο τον τουρισμό, αλλά είναι ένα εργαλείο που ενώνει τους ανθρώπους, τα προϊόντα, τον πολιτισμό και τον τουρισμό της περιοχής.

Η νέα ταυτότητα δεν είναι ένα λογότυπο ή σλόγκαν, αλλά το στρατηγικό πλαίσιο που συνδέει όλες τις πολιτικές, δράσεις και έργα της Περιφέρειας. Με οκτώ θεματικούς πυλώνες και το αφήγημα των "Impossible Beginnings", η Πελοπόννησος επιδιώκει να μετατρέπει τις δυσκολίες σε αφετηρίες και να πρωτοπορεί.

Η Πελοπόννησος εντάσσεται στην Εθνική Πολιτική για τη δημιουργία DMMO, ενώ αναπτύσσει μια B2B πλατφόρμα για τον συντονισμό και τη συνεργασία σε όλο το τουριστικό οικοσύστημα. Παράλληλα, συμμετέχει στο Εθνικό Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης για τη διαμοιρασμό δεδομένων στους ενδιαφερόμενους φορείς.

Η στρατηγική marketing της Περιφέρειας ευθυγραμμίζεται με τον ΕΟΤ και περιλαμβάνει συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, press trips, fam trips και συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες. Η Peloponnese Tourism Academy προσφέρει εκπαίδευση και ευκαιρίες networking για τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Με ένα πλήθος πρωτοβουλιών όπως τα Peloponnese Trails, Peloponnese Immersive Experiences και Peloponnese Festival, η Πελοπόννησος δημιουργεί νέες εμπειρίες και δίκτυα, στοχεύοντας στην ένταξή της σε παγκόσμια δίκτυα και συνεργασίες.

Η Πελοπόννησος δεν αρκείται πλέον στο να αφηγείται το παρελθόν της, αλλά δημιουργεί το μέλλον της. Με στρατηγικές συνεργασίες και διεθνείς συνεργασίες, στοχεύει να αναδειχθεί στον διεθνή χάρτη ως τόπος που προσελκύει ανθρώπους, ιδέες και επενδύσεις.