Από σήμερα, ο υπουργός Ανάπτυξης ανακοίνωσε τη μείωση τιμών κατά 8% σε περισσότερους από 2.000 κωδικούς προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, 1.074 από αυτούς αφορούν τρόφιμα, ενώ 1.106 ανήκουν σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, ξεπερνώντας σημαντικά τους αρχικούς στόχους του υπουργείου.
Ο υπουργός επισήμανε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας και την επιθυμία για περαιτέρω επέκταση της. Σε συνάντηση με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, ενημερώθηκε ότι πάνω από 2.000 κωδικοί έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και τους προμηθευτές.
«Σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχώς μάχη για τη συγκράτηση των τιμών, ιδίως στα βασικά είδη διαβίωσης. Στοχεύουμε στη διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και πιέζουμε την αγορά να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος», τόνισε ο υπουργός.
Η ανακοίνωση περιλαμβάνει τη μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων, ως μέρος μιας θετικής και αναγκαίας πρωτοβουλίας. Ο υπουργός προανήγγειλε επίσης τη διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, που θα ενισχύσει τον ελεγκτικό μηχανισμό και θα αποσαφηνίσει το νομικό πλαίσιο της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας υπογράμμισε τη σημαντικότητα της πρωτοβουλίας για την αγορά και τους καταναλωτές.