Η πρόθεση αγορών των Ελλήνων καταναλωτών για τα Black Friday και Cyber Monday φέτος εμφανίζεται σημαντικά αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα ευρήματα της μεγάλης έρευνας της EY Ελλάδος σε συνεργασία με την MRB και την Choose Communications. Συγκεκριμένα, περίπου τρεις στους πέντε συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις εκπτώσεις των Black Friday και Cyber Monday που διεξάγονται φέτος στις 28 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου αντίστοιχα.
Η έρευνα αναδεικνύει ότι η ισχυρότερη πρόθεση αγορών εμφανίζεται στην ηλικιακή ομάδα 30-39 ετών, ενώ οι καταναλωτές που έχουν παιδιά στην οικογένεια είναι περισσότερο πρόθυμοι για αγορές. Τα προϊόντα τεχνολογίας και ηλεκτρονικές συσκευές καθώς και ρούχα και αξεσουάρ αποτελούν τα κύρια ενδιαφέροντα των Ελλήνων καταναλωτών για αγορές κατά τη διάρκεια των Black Friday και Cyber Monday.
Παρά την αυξημένη πρόθεση αγορών, μέρος των καταναλωτών εκφράζει επιφυλάξεις ως προς την αξιοπιστία των προσφορών. Ωστόσο, η πλειονότητα αναφέρει ότι ανέβαλε κάποιες αγορές μέχρι την περίοδο των Black Friday και Cyber Monday.
Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο Θάνος Μαύρος της EY Ελλάδος επισημαίνει τη σημασία για τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν τη διαφάνεια και την αξιοπιστία των πρακτικών τους προς όφελος του καταναλωτή.